Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " استخراج دانش از گزارش های وب سرور با استفاده از کاربرد وب کاوی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
استخراج دانش از گزارش های وب سرور با استفاده از کاربرد وب کاوی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computing, Electrical and Electronics Engineering (ICCEEE), 2013 International Conference
سال انتشار
2013
کد محصول
1003578
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract
 

The growth of the Internet is increasing rapidly and the use of websites and web-based systems has become very common. The main problem that faces any website admin or any web application system is data increase per-second, which is stored in different types and formats in server log files about users, their future needs and maintains the structure and content of website or web services according to their previous data. Web usage mining aims at discovering useful information or knowledge from usage data registered in log files, based on primary kinds of data used in the mining process. By using one of the web mining techniques, this paper uses a web usage mining technique to procure knowledge from web server log files where all user navigation history is registered

چکیده 

رشد اینترنت به سرعت در حال افزایش است و استفاده از وب سایت ها و سیستم های مبتنی بر وب بسیار متداول شده است. مشکل اصلی که هر مدیر وب سایت یا هر سیستم برنامه وب با آن مواجه می شود افزایش داده ها در هر ثانیه است که در انواع و فرمت های مختلف در فایل های گزارش سرور در مورد کاربران ذخیره می شود، برای نیازهای آینده آنها ساختار و محتوای وب سایت و یا خدمات وب را با توجه به داده های قبلی شان نگه می دارد. اهداف کاربرد وب کاوی کشف اطلاعات مفید و یا دانش از داده های کاربردی ثبت شده در فایل های گزارش، بر اساس انواع اصلی داده های مورد استفاده در فرآیند کاوش می باشد. با استفاده از یکی از تکنیک های وب کاوی، این مقاله از روش کاربرد وب کاوی برای تهیه دانش از فایل های گزارش وب سرور استفاده می کند که در آن همه سوابق پیمایش کاربر ثبت شده است.

1-مقدمه

کاربرد وب کاوی (WUM) یک فیلد فعال پژوهشی است و به احتمال زیاد دانشی جدید در تجارت مبتنی بر اینترنت تولید می کند. برنامه های کاربردی WUM در برخی از وب سایت های معروف برای درک پروفایل های مشتری و عملکردشان از نظر نقاط قوت و ضعف وب سایتشان استفاده شده اند. این مقاله معرفی مختصری از چرخه عمر WUM، یک تکنولوژی داده کاوی و اجرای WUM را نشان می دهد [1]. مشکل اصلی که هر مدیر وب سایت یا هر برنامه تحت وب با آن مواجه است افزایش داده ها در واحد ثانیه است، که در نوع و فرمت مختلف در فایل گزارش سرور ذخیره شده است. کاربران را می شناسند و نیازهایشان در آینده را که انتظار دارند و یا پیش بینی می کنند و ساختار و محتوای وب سایت و یا وب سرویس را با توجه به داده های قبلیشان نگه می دارند. مشکل این مقاله نشان دادن تعداد زیادی از کاربران وب سایت ها، وجود مقدار زیادی اطلاعات در مورد آنها و نیاز به کارفرمای وب و مدیریت سایت برای فن آوری است که آنها را قادر به تصمیم گیری سریع می سازد...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Web miningm
web usage mining
navigation patterns
log file

ثبت سفارش جدید