Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " موانع بازرگانی در کشورهای در حال توسعه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
موانع بازرگانی در کشورهای در حال توسعه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Information, Society and Justice
سال انتشار
2010
کد محصول
1003642
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
123 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Electronic commerce (EC) has the potential to improve efficiency and productivity in many areas and, therefore, has received significant attention in many countries. However, there has been some doubt about the relevance of ecommerce for developing countries. The absence of adequate basic infrastructural, socio-economic and the lack of government national ICT strategies have created a significant barrier in the adoption and growth of e-commerce in developing countries. The study shows that, in order to understand the adoption and diffusion of ecommerce in developing countries, cultural issues need to be considered. In this paper, we present and discuss these issues hindering e-commerce adoption in developing countries

چکیده

تجارت الکترونیکی (ای سی1) توانش و پتانسیل برای بهبود بخشیدن به کیفیت و تولید در بسیاری از حیطه ها را دارد و بنابراین ، در بسیاری از کشورها توجه بسیاری را به خود جلب کرده است .هر چند درمورد وابستگی تجارت برای کشورهای در حال توسعه شک و شبه هایی وجود دارد. عدم وجود کافی استراتژی های اجتماعی – اقتصادی ، زیربنایی اساسی و نبود استراتژی های آی سی تی ملی دولت موانع مهمی را در اتخاذ و رشد تجارت در کشورهای در حال توسعه به وجود می آورد . این تحقیقات نشان می دهد که به منظور اتخاذ و گسترش در کشورهای در حال توسعه ، باید قضایای فرهنگی مورد ملاحظه قرار بگیرد. ما در این مقاله مطالبی را که مانع پذیرش تجارت الکترونیکی در کشورهای در حال توسعه هستند را ارائه کرده و مورد بحث قرار می دهیم.

1-مقدمه

تعداد کاربران اینترنتی در سراسر جهان به شدت در حال افزایش و رشد است و این رشد انگیزه و فرصت ها را برای تجارت جهانی فراهم می آورد . این ادبیات  اینترنت و تجارت را به عنوان یک قسمت اساسی فرآیند توسعه شرح می دهد  (کله2000، هافمن 2000 ). هر چند با اینترنت ویژگی های مختلف شالوده ای ، اجتماعی تجاری و اجتماعی فرهنگی سطح با اهمیتی از  تغییر در اتخاذ و رشد اقتصاد در کشور های در حال توسعه به تجارت الکترونیکی به وجود می آید...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Developing countries
e-commerce
internet
technology
information technology

ثبت سفارش جدید