Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مدلسازی، شبیه سازی دیجیتال و تشخیص خطاهای داخلی ماشین القایی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدلسازی، شبیه سازی دیجیتال و تشخیص خطاهای داخلی ماشین القایی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Machines Review
سال انتشار
2014
کد محصول
1003954
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

The paper presents the modeling, simulation and diagnosis of an internal fault in stator windings of an induction motor. Common approach to inter-turn faults modeling in asynchronous machine is discussed and digital simulation of the model in MATLAB/SIMULINK is presented. Based on the presented simulation results of positive, negative and zero sequence currents one can correctly diagnose the motor stator fault. This diagnostic method helps in predicting and identifying the stator fault. A simple and step by step implementation of induction motor in MATLAB/SIMULINK is presented here for better understanding of the subject

چکیده

 این مقاله مدلسازی، شبیه سازی دیجیتال و تشخیص خطاهای داخلی در سیم پیچ های استاتور یک ماشین القایی را بیان میکند. در خصوص روش معمول برای مدلسازی خطاهای درون استاتور بحث شده و شبیه سازی دیجیتال با استفاده از مدل سیمولینک بیان میگردد. نتایج حاصل از شبیه سازی که بر اساس جریان توالی مثبت، منفی و صفر نمایش داده شده به درستی می تواند خطای داخلی موتور را نشان دهد. این روش تشخیص در پیش بینی و شناسایی خطای استاتور به ما کمک میکند. مدل سیمولینک موتور القایی با پیاده سازی ساده و گام به گام جهت بهتر فهمیدن این مطلب بیان شده است.

1-مقدمه

شرایط محیطی، نوع عملکرد و نحوه نصب موتور القایی می تواند باعث تسریع در معیوب شدن آن، زودتر از عمری که برای آن طراحی شده است، شود. بررسی و تشخیص خطاهای موتور موضوع بسیار داغ و قسمت اساسی تحقیقات است، بعنوان مثال در تجهیزات راه اندازی موتورکه باعث موفقیت تجاری و پیشرفت های صنعتی شده است. موتورهای الکتریکی یک جز اساسی از فرآیندهای صنعتی می باشد که اغلب با تجهیزات در دسترس کامل می شود...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Induction motor
Stator faults
MATLAB/SIMULINK
Inter turn faults

ثبت سفارش جدید