Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " آگاهی از چارچوب های ناشناخته و مورد بحث در حسابداری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آگاهی از چارچوب های ناشناخته و مورد بحث در حسابداری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Critical Perspectives on Accounting
سال انتشار
2013
کد محصول
1003982
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
187 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ایجاد میدان های دید و شکستن سکوت، میراث قدرتمندی از پژوهش و آموزش  در حسابداری انتقادی هستند. این مقاله، به ترویج توسعه ی بیشتر ادراکات ما از  چگونگی ایجاد ایده ها می پردازد و چگونگی ظرافت و دقت زبان را نشان میدهد، قدرت در تکنولوژی حسابداری و صنایع آموزش حسابداری جاسازی شده است. روش های خاص آگاهی از آموزش حسابداری و همچنین روش های نوظهور  در آموزش حسابداری اخلاقی و انتقادی به منظور کنکاش و تعمق بیشتر در موارد زیر ارزیابی شدند: چگونه می توانیم یک چارچوب واقعا انتقادی را به وسیله ی آموزگاران و دانشجویانی که می توانند متفاوت بیاندیشند، تقویت کنیم و برای ارتقاء شیوه های کسب و کار پایدار، اصولی و ظریف و متنوع چه کاری باید انجام گیرد؟ دیدگاه های ما در مورد اصول اخلاقی جهان پیرامونمان، چگونگی تأثیر ساختارهای اجتماعی بر روش های آگاهی و این که چه چیزی وضع موجود رامختل می سازد و به چالش می کشاند، از نگرانی های به خصوص، به منظور ارتقاء و ترویج تحولات اجتماعی و عدالت است.

1-مقدمه

چه چیزی نشان دهنده این است که حسابداری در مسیر اشتباهی است؟ چابراک و سریاگ (2013)، به عنوان پژوهشگران انتقادی، به طرز ماهرانه ای با تحریک غیر معمول، به پژوهش های پیشگامانه ی خود در این نشریه1 ادامه می دهند. با ترویج و حمایت از تفکر باز و تشویق دانشجویان به مشارکت در ارائه ی جهش های کسب و کار و اصول اخلاقی – استعاره از ورشکستگی شرکت اِنرون – نتایج حاصل، چندجانبه هستند و نمودارهایی بدون ساختار توسط دانشجویان ارائه شد. خواننده، قطعا از داستان ها، نظریه ها، افشاگری ها و احساس بیم و نگرانی بزرگسالان که ارائه شده است و خلاقیت چشمگیرِ ابتکارهای دانشجویان لذت می برد. این موارد، تلاش های مهمی هستند و تلنگر های آن ها در مورد این که بیشتر فرصت هایی که رخ می دهند، به موقع و به جا است، حائز اهمیتند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Critical accounting
Neo-liberalism

ثبت سفارش جدید