Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " طراحی یک نمونه الگوریتم متعادل¬سازی بار موثر با استفاده از روش طراحی بلوک تعادلی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی یک نمونه الگوریتم متعادل¬سازی بار موثر با استفاده از روش طراحی بلوک تعادلی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Information Sciences
سال انتشار
2014
کد محصول
1004073
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Maintaining load balance, in a distributed network is a complex task. It was previously assumed that the communication complexity would be O(u2) for any number of nodes u   which was later modified as O(u3/2) where the number of nodes u=k2+k+1 and k   is prime. In this paper, we modify the communication complexity O(u5/4) where the number of nodes u=(k2+k+1)2 and k   is prime. Thereby we show that by increasing the round of message interchange by 2n, the communication complexity is O(u1+1/2n). Also by increasing infinitely the round of message interchange, the communication complexity can be made O(u)

چکیده

حفظ تعادل بار در یک شبکه توزیع شده کار پیچیده ­ای می­باشد. در گذشته فرض شده است که پیچیدگی ارتباط برای هر تعداد گره u به صورت O(u2) باشد. سپس این عبارت به فرم( O(u3/2 تغییر یافت کهu=k2+k+1  و K یک پارامتر اولیه می­باشد.. در این مقاله، ما عبارت پیچیدگی ارتباط را به صورت O(u5/4) تغییر خواهیم داد. که تعداد گره­ها به صورت u=k2+k+1 و K یک می­باشد. بنابراین ما نشان می­دهیم که باتغییر پیام با ضریب 2n پیچیدگی مخابره برابر O(u1+1/2n) خواهد بود. همچنین با افزایش بی­نهایت تغییرات پیام پیچیدگی مخابره می­تواند به صورت O(u) باشد.

1-مقدمه

در یک شبکه توزیع یافته، تعدادی گره با بارهای سنگین تعدادی گره با بارهای سبک و تعدادی گره با بارهای برابر یا گره­ های ایده ­آل وجود دارد. هدف افزایش بهره­برداری از گره­ ها به همراه کاهش زمان پاسخ می­باشد. از دید تعادل بار در یک شبکه توزیع یافته،ما می­توانیم تشخیص دهیم که آیا یک فرایند به صورت محلی اجرا می­شود یا از طریق گره­ های دور پردازش می­شود. زیرا می­تواند به صورت مرکزی یا توزیع شده پردازش شود. روش توزیع شده، به روشی صوزت می­گیرد که هر گره اطلاعات سایر گره­ ها را در بر دارد. همچنین توصیه می­شود که اطلاعات مورد نظر آخرین اطلاعات موجود باشد تا از تناقض در سیستم جلوگیری شود. با این وجود ممکن است این عمل مقرون به صرفه نباشد... 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Balanced incomplete block design
Communication complexity

ثبت سفارش جدید