Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " اندازه گیری و عملکرد بهینه سیستم ذخیره ی انرژی باتری برای کاربردهای اصلاح بار بیشینه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اندازه گیری و عملکرد بهینه سیستم ذخیره ی انرژی باتری برای کاربردهای اصلاح بار بیشینه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Power Tech, 2007 IEEE Lausanne
سال انتشار
2007
کد محصول
1004074
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
507 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This paper presents a sizing methodology and optimal operating strategy for a battery energy storage system (BESS) to provide a peak load shaving. The sizing methodology is used to maximize a customer's economic benefit by reducing the power demand payment with a BESS of a minimum capacity, i.e. a system with a lowest cost. The BESS optimal operating strategy is based on dynamic programming and is aimed to minimize the energy cost while satisfying battery physical constraints

چکیده

این مقاله یک روش اندازه گیری و استراتژی عملکرد را برای یک سیستم ذخیره ی انرژی باتری (BESS) برای فراهم ساختن اصلاح بار بیشینه ارائه می دهد . روش اندازه گیری برای بیشینه کردن مزایای اقتصادی مشتری با کاهش هزینه توان مصرفی با یک BESS  با کمترین ظرفیت استفاده می شود . برای مثال ، یک سیستم با هزینه کم. استراتژی عملکرد بهینه BESS بر مبنای برنامه ریزی دینامیک بوده و هدف آن کمینه کردن هزینه ی انرژی با برآورده ساختن محدودیت های فیزیکی می باشد .

1-مقدمه

شرایط عملکرد سیستم توان با اطمینان و استرس بالا ، هر دوی مصرف کننده های برق صنعتی بزرگ را به جستجوی سیستم های بزرگ ذخیره انرژی سوق می دهد . کاربردهایی نظیر انرژی چرخشی ، سطح بندی بار و اصلاح پیک بار به عنوان اولین کاندیداها برای ذخیره انرژی به حساب می آیند ]1[ . کاربرد اصلاح پیک بار برای ایستگا های صنعتی بزرگ مناسب می باشد . صورتحساب هزینه ایستگاه شامل هزینه انرژی و هزینه مصرف انرژی می با . آخرین متناسب با بیشترین تقاضای بار در یک رنج زمانی معین می باشد . ( به عنوان نمونه 15 دقیقه یا 1 ساعت ) و گاهی به سطح حدود 50 درصد از صورتحساب ایستگاه می رسد...

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Peak load shaving
battery energy storage system
optimal capacity
dynamic programming

ثبت سفارش جدید