Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " اثربخشی مدیریت کیفیت در آسیا: تأثیر فرهنگ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اثربخشی مدیریت کیفیت در آسیا: تأثیر فرهنگ
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Operations Management
سال انتشار
2010
کد محصول
1004205
تعداد صفحات انگليسی
17
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
472 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Globalization forces managers to utilize manufacturing capabilities from countries with different cultures than their own, particularly from Asia. Yet quality problems in China have raised concerns among managers and researchers as to how to assure product quality from Asian facilities. Implementing quality management practices may accomplish this, but such practices assume specific cultural values exist in certain Asian cultures. Using global manufacturing and cultural data, this study examines if cultural values in Asian and non-Asian countries moderate how effective quality management practices are at improving quality performance. Through the use of multilevel modeling, differences in quality management effectiveness are found among the East Asian cultures of China, South Korea, and Taiwan. Moreover, this study finds that specific cultural dimensions are statistically related to quality management effectiveness. The results of this study will assist managers in devising plans to assure higher quality from East Asian facilities and in predicting where problems may occur in other countries around the world

چکیده

جهانی سازی، مدیران را وادار به بهره گیری از قابلیت های تولید از کشورها با فرهنگ های مختلف نسبت به خود، به ویژه از آسیا میکنند. با این حال مشکلات کیفیت در چین باعث بروز نگرانی هایی در میان مدیران و محققان شده است که چگونه از کیفیت محصول ها و امکانات آسیایی اطمینان حاصل کنند. اجرای شیوه های مدیریت کیفیت ممکن است این را انجام دهد، اما چنین اقداماتی فرض بر وجود ارزشهای فرهنگی خاص در فرهنگ خاص آسیایی دارد. با استفاده از تولید جهانی و داده های فرهنگی، این مطالعه به بررسی این میپردازد که ارزش های فرهنگی در کشورهای آسیایی و غیر آسیایی متوسط چقدر در شیوه های مدیریت کیفیت در بهبود عملکرد کیفیت موثر می باشد. از طریق استفاده از مدل سازی چند سطحی، تفاوت در اثربخشی مدیریت کیفیت در میان فرهنگ شرق آسیا از چین، کره جنوبی و تایوان یافت شد. علاوه بر این، این مطالعه نشان میدهد که ابعاد فرهنگی خاص از نظر آماری مربوط به اثربخشی مدیریت کیفیت هستند. نتایج حاصل از این مطالعه ، به مدیران در ابداع طرحی برای حصول اطمینان از کیفیت بالاتر امکانات شرق آسیا و در پیش بینی این کمک خواهد کرد که در آن مشکلات ممکن است در کشورهای دیگر در سراسر جهان رخ دهد.

1-مقدمه

مشکلات کیفیت در چین - مانند محصولات لبنی آلوده و سطوح بیش از حد سرب دار در اسباب بازی ها- بهره ای را در تضمین کیفیت در چین و دیگر کشورهای شرق آسیا مطرح کرده است. (Chao و Leow، 2008؛ Teagarden و Hinrichs، 2009). چنین مشکلاتی باعث افزایش نگرانی های مدیران زنجیره تامین در مورد استفاده تامین کنندگان خود از اقدامات مدیریت کیفیت (QM)  میشود (Kaynak و Hartley ، 2008). با این حال، چگونه اقدامات QM اجرا می شوند و آیا تامین کنندگان QM تحت تاثیر کیفیت محصولات متعهد هستند یا خیر (Ahire و Ravichandran، 2001؛ Flynn و همکاران، 1995). علاوه بر این، تعهد و استفاده از QM بسیار با ارزش های فرهنگی و اثرات زمینه خاص تحت تاثیر قرار میگیرد..


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید