Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,787,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " کیفیت کنترل داخلی و عدم تقارن اطلاعات در بازار دست دوم وام " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کیفیت کنترل داخلی و عدم تقارن اطلاعات در بازار دست دوم وام
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Review of Quantitative Finance and Accounting
سال انتشار
2013
کد محصول
1004441
تعداد صفحات انگليسی
38
تعداد صفحات فارسی
55
قیمت بر حسب ریال
1,787,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ما ارتباط بین افشای نقایص کنترل داخلی (ICD ها) و عدم تقارن اطلاعات (IA) در بازار دست دوم وام ایالت متحده ی آمریکا بررسی می کنیم. هم چنین به تحقیق در این مورد می پردازیم که کدام نوع ICD ها شرایط عدم تقارن اطلاعات در این بازار را تشدید یا تضعیف می کنند. ما با تکیه بر تشکیل اتحادیه ی صنفی وام، برآورد اعتبار وام، پیمان های بدهی مالی و اندازه ی وام، تاثیر ویژگی های خاص وام بر ارتباط بین ICD ها و IA را بررسی می کند. بر طبق پیش بینی های به عمل آمده پی بردیم که هر گاه ICD ها عدم تقارن اطلاعات در بازار دست دوم وام را افزایش دهند، ویژگی های بی نظیر این بازار (به فرض مثال تشکیل اتحادیه ی صنفی وام، برآورد اعتبار وام، پیمان های بدهی مالی و اندازه ی وام) به رفع پیامد های منفی افشای ICD ها بر محیط اطلاعاتی شرکت کمک می کند. ما هم چنین پی بردیم که افشای ICD ها در شرکت های فعال در صنایع تابع قانون SOX 2002 نیز به رفع پیامد های منفی افشای ICD ها در IA تاثیر می گذارد.

1-مقدمه

ادبیات کنونی اطلاعاتی در مورد ارتباط بین ویژگی های محیط اطلاعاتی شرکت و عدم تقارن اطلاعات در بین مدیران و سرمایه گذاران در بازار سرمایه را ارائه می کند. به فرض مثال فرانکل ولی به رابطه ی بین سنجش های سودآوری آتی شرکت (آگاهی صورت حساب های مالی، تبعیت از دیدگاه تحلیل گران و اخبار) و عدم تقارن اطلاعات پی بردند. در این ارتباط شراند و ورس چیا استدلال می کنند که فراوانی بیش تر افشا در دوره ی عرضه ی عمومی سهام (IPU) ابزاری می باشد که انتخاب نا مطلوب مرتبط با صدور این سهام را کاهش می دهد. تعدادی از مطالعات تاثیر کیفیت اطلاعات حسابداری بر بازار دست دوم وام را بررسی می کنند، این در حالی است که تحقیقات کمی رابطه ی بین ویژگی های محیط اطلاعاتی شرکت و عدم تقارن اطلاعات در بازار بدهی را مخصوصا در بازار دست دوم وام بررسی می کند. این مطالعه با بررسی کردن رابطه ی بین افشای کارایی کنترل داخلی (IC) به عنوان شاخص کیفیت گزارش مالی و عدم تقارن اطلاعات در بازار دست دوم وام، شکاف موجود در ادبیات پیشین را پر می کند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید