Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
638,000

عنوان مقاله فارسی

گزارش کارآموزی حسابداری در اداره پست میانه

تعداد صفحات فارسی
37
کد محصول
1004532
قیمت بر حسب ریال
638,000
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
22 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




دانلود کارآموزی رشته حسابداری با عنوان:" گزارش کارآموزی حسابداری در اداره پست میانه" را می توانید در این صفحه میسر است و می توانید پس از پرداخت هزینه، " گزارش کارآموزی حسابداری در اداره پست میانه" را دانلود کنید. این گزارش کارآموزی حسابداری به فرمت word‌ می باشد و در ادامه می توانید بخشی از آن را را ملاحظه کنید.

آشنايي كلي با مكان كارآموزي :

تاريخچه اداره پست :

بهتر است قبل از شروع هر بحث و مبحثي بدانيم كه پست يعني چه و براي چه بوجود آمد وهدف اصلي اين اداره و سازمان چيست ؟ پس در اول يك تعريفي از پست مي‌كنيم.

تعريف پست ؟

پست به عنوان يك شبكه ارتباطي عمومي و گسترده نسبت به قبول انواع مراسلات پستي از فرستندگان و تسليم آنها به گيرندگان در چارچوب قوانين و دستورات در اسرع وقت اقدام مي‌نمايد .

رسالت پست :

رسالت پست اين است كه با مناسب‌ترين قيمتها انواع خدمات پستي را با سرعت، دقت و ايمني هر چه بيشتر انجام دهد .

پست به عنوان يك عامل توسعه اقتصادي :

پست بايد بتواند بدون هيچ محدوديتي خدماتش را مورد استفاده تمام مجامع و تمام گروهها قرار دهد بطوريكه مردم بتوانند بنا به درخواستها و احتياجاتشان در جنبش عمومي ارتباط و مبادله كه يكي از برجسته‌ترين مسائل زمان مي‌باشد در توسعة اقتصادي و غيره شركت نمايند . پست مانند حلقه زنجيري لازم در رشد عمومي توسعه اقتصادي نقش مهمي ايفا مي‌كند.

تاريخچه پست : 

در زمانهاي بسيار دور كه انسانها زندگي اجتماعي را قبول كردند و به تشكيل يك زندگي گروهي و دسته‌جمعي موفق شدند، احتياج به برقراري ارتباط بين قبايل دور از هم نيز آشكار شد كه مرحله اول پيام نگاه كردن بود كه بعد از آن در مرحلة دوم صوت بود و در مرحله سوم اشاره كه بعد از آن در مرحله چهارم خط بود و قبل از ايجاد نوعي خط كه بتواند پيام كتبي باشد افرادي بودند كه پيام شفاهي را از محلي به محل ديگر مي‌رساندند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


ثبت سفارش جدید