Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " برنامه ریزی استراتژیک در سازمان های آموزشی ایران " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
برنامه ریزی استراتژیک در سازمان های آموزشی ایران
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2010
کد محصول
1004534
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Balanced Scorecard (BSC) is one of the performance measurement tools that determine intangible assets of the organization. This system is more frequently used in a Strategic Planning than performance assessment. Due to the long domination of traditional management approaches in Iranian educational systems, seldom do they use a balanced performance measurement tool. The author shows how a Strategy Map is planned for educational organizations and how necessary data are gathered with interviews held with managers who had planned strategies for their organizations and who had not, by Using BSC tool

چکیده

کارت امتیازی متوازن (BSC) یکی از ابزارهای اندازه گیری عملکرد است که دارایی های نامشهود سازمان را تعیین می کند. این سیستم اغلب در برنامه ریزی استراتژیک نسبت به ارزیابی عملکرد استفاده می شود. با توجه به سلطه طولانی روش های سنتی مدیریت در سیستم های آموزشی ایران، به ندرت آنها از یک ابزار سنجش عملکرد متوازن استفاده می کنند. نویسنده در اینجا نشان می دهد که چگونه یک نقشه استراتژی برای سازمان های آموزشی برنامه ریزی می شود و چگونه اطلاعات لازم با مصاحبه با مدیرانی که استراتژی هایی برای سازمان های خود برنامه ریزی کرده بودند و کسانی که برنامه ریزی نکرده بودند، با استفاده از ابزار BSC جمع آوری می شود.

1- مقدمه

در اواخر سال 1980، تعداد زیادی مقاله در مجلات مدیریت در امریکا و اروپا در مورد ناکارآمدی ابزارهای مختلف اندازه گیری عملکرد در شرکت ها، منتشر شد. [1] در سال 1987 تحقیقاتی توسط انجمن ملی حسابداران (NAA) و کامپیوتر به کمک موسسه تولید بین المللی (CAM-I) در امریکا انجام شده بود. نشان داده شده است که 60 درصد از 260 مدیر حسابداری و 64 مدیر اجرایی در شرکت های ایالات متحده از وسایل اندازه گیری عملکرد آنها ناراضی می باشند…

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Balanced Scorecard (BSC)
performance measurement
strategic planning

ثبت سفارش جدید