Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " رتبه بندی های ضمنی بازار و محدودیت های مالی: شواهدی از شرکت های آمریکایی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رتبه بندی های ضمنی بازار و محدودیت های مالی: شواهدی از شرکت های آمریکایی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Business Finance & Accounting
سال انتشار
2014
کد محصول
1004559
تعداد صفحات انگليسی
28
تعداد صفحات فارسی
37
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

یافته شده است که محدودیت های مالی نقش مهمی در برخی جنبه های رفتار شرکتی بازی می کنند؛ اما توجه لازم در مورد تاثیر آنها بر رتبه بندی های اعتبارات تخصیص نیافته است. در این مقاله، ما جامعه آماری جامعی از شرکت های آمریکایی را در بین سال هال 2001-7 بررسی می کنیم. ما از رتبه بندی های ضمنی بازار فیتچ که از قیمت های سهام و مالکیت  بدست آمده است، استفاده می کنیم. تجزیه و تحلیل شواهدی را نشان داد که متغیر های مالی در پیش بینی رتبه بندی های اعتباری برای شرکت هایی که احتمالا با محدودیت های مالی مواجه هستند، مهم تر می باشد. ما اینگونه نتیجه گیری کردیم که محدودیت مالی بعد مهمی  در فرایند رتبه بندی های ضمنی بازار می باشد. یافته های ما مربوط به مدیران، سرمایه گذاران و آژانس های رتبه بندی که به دنبال فهم مکانیزمی که از طریق آن محدودیت های مالی بر رتبه بندی های اعتباری تاثیر می گذارد، می شود.

1-مقدمه

چندین مقاله تجربی تلاش کرده اند بفهمند چگونه نقص های بازار سرمایه بر رفتار شرکت تاثیر می گذارد. از زمان سمینار فازری و دیگران (1988) (FHP تاکنون)، که شواهدی را در مورد اینکه محدودیت های مالی در سرمایه گذاری شرکت مهم می باشد، چندین مقاله اهمیت محدودیت های مالی را در تصمیمات واقعی مانند سرمایه گذاری ثابت، سرمایه گذاری موجودی، استخدام و فعالیت های R&D نشان داده است (ببینید هابارد 1998). چالشی مهم برای نتایج FHP(1988) توسط کاپلن و زینگیلز (1997) ایجاد شد، هنگامی که آنها اینگونه نتیجه گیری کردند که حساسیت بالاتر سرمایه گذاری به جریان نقدی را نمی توان به عنوان شواهدی که شرکت ها محدودیت مالی بیشتری دارند، برداشت کرد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




financing constraints
credit ratings
ordered probit

ثبت سفارش جدید