Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " ریسک دادخواهی، کیفیت حسابداری و بازده سرمایه گذاری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ریسک دادخواهی، کیفیت حسابداری و بازده سرمایه گذاری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Advances in Accounting, incorporating Advances in International Accounting
سال انتشار
2013
کد محصول
1004583
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
573 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در  این مقاله به تاثیر ریسک دادخواهی بر رابطه بین کیفیت حسابداری و بازده سرمایه گذاری می پردازیم. از بیمه مسئوولیت مدیران و افسران(D&O) بعنوان شاخصی برای ریسک دادخواهی، کیفیت اقلام تعهدی برای کیفیت حسابداری و حساسیت گردش وجه نقد سرمایه گذاری برای بازده سرمایه گذاری استفاده نمودیم. با استفاده از داده های سال 1998 تا 2008 کانادا نشان می دهیم که شرکت هایی با پوشش بیمه D&O بیشتر، تعهدات کیفیتی کمتری دارند. افزون برآنکه، رابطه منفی از پیش مستند شده بین کیفیت تعهدات و حساسیت گردش وجه نقد سرمایه گذاری زمانی که پوشش D&O ناهنجار و غیرعادی کم(زیاد) باشد، قدرتمندتر(ضعیف تر) خواهد بود، که موید این امر است که نقش کیفیت حسابداری در تسهیل بازده سرمایه گذاری به ریسک دادخواهی قابل مشاهده و ملموس بستگی دارد.

1-مقدمه

مقاله پیش رو به بررسی تاثیر عامل تعیین کننده ریسک دادخواهی بر رابطه بین کیفیت حسابداری و بازده سرمایه گذاری می پردازد. ریسک دادخواهی مشکلات سازمان را کاهش و کیفیت حسابداری را افزایش می دهد، حسابداری با کیفیت تر در مقابل بازده تخصیص سرمایه را افزایش می دهد. فاکتورهای کاهش دهنده ریسک دادخواهی نیز تاثیر بازدارنده ریسک دادخواهی را کاهش می دهند و موجب رفتارهای فرصت طلبانه مدیران  شده، کیفیت حسابداری و بازده سرمایه گذاری را کاهش می دهند. با عنوان نمودن این استدلال که بیمه مسئوولیت D&O ریسک دادخواهی را می کاهد،رابطه بین بیمه D&O ، کیفیت حسابداری و بازده سرمایه گذایر را بررسی می کنیم...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Directors' & officers' (D&O) liability insurance
Litigation risk
Accruals quality

ثبت سفارش جدید