Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,578,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " اصلاحات بخش دولتی و حسابداری: مطالعه مستمر تکاملی در آژانس دولتی در استرالیا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اصلاحات بخش دولتی و حسابداری: مطالعه مستمر تکاملی در آژانس دولتی در استرالیا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Accounting, Auditing & Accountability Journal
سال انتشار
2007
کد محصول
1004644
تعداد صفحات انگليسی
32
تعداد صفحات فارسی
49
قیمت بر حسب ریال
1,578,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
383 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف- هدف از این تحقیق فهم نقش حسابداری در اصلاح فرایند پیدایش مداوم شرکت دولتی در ایالت نیو سالت ولز استرالیا است.

طراحی-روش شناسی /رهیافت- طراحی در دو مدل تغییر سازمانی معاصر،نشان میدهد که چگونه اهداف تغییریافته بخش خدمات و کارهای دولتی (DPWS) سیستمهای حسابداری و مدیریت مالی را بطور نا مناسب ارائه میکند و چگونه تکنولوژی نوین معرفی شده تا از فرایند اصلاح در تضاد با رویه های بوروکراتیک حمایت کند و زمینه بسیار دشواری را برای مدیریت سازمان ایجاد نماید.

این مقاله از روش های چندگانه برای پژوهش ها استفاده میکند که شامل مصاحبه،مطالب ارشیوی ،و مشاهده برای درک فرایند اصلاح  در DPWS  و کاربردهای آن درحسابداری و مدیریت و بخش دولتی است.

یافته ها-  در این مقاله می یابیم که  تاریخچه منحصر بفرد و ماهیت پیدایش مداوم DPWS  آن را به  زمینه مهمی تبدیل میکند تا پویایی های فرایندهای تغییر و کمک تکنولوژی های حسابداری در درون این زمینه را مجددآ بررسی نمود. ازاواخر سال 1980 ،DPWS خود را از از یک شرکت دولتی بوروکراتیک وابسته به بودجه به یک شرکت بازرگانی  تجارت محور تبدیل کرد که در یک محیط رقابتی کار میکند.

محدودیتهای پژوهش / معانی- تحقیق آینده میتواند راهنمای درک چگونگی بهبود فروپاشی فرهنگی در این فرآیند اصلاح بسیار دشوار باشد. مطالعات موردی بیشتر که از دو مدل تغییر سازمانی استفاده میکند میتواند دیدگاههای بیشتری در این زمینه فراهم آورد.

معانی کاربردی- این مقاله فروپاشی فرهنگی را که توسط اصلاح یا اصلاح بخش کارهای دولتی و مختلف معرفی میشود را مورد بحث قرار میدهد و همواره تعهدات در حال تضاد آن بخش به پیچیدگی مدیریت سازمان اضافه می شوند. احتمالآ یک روش تغییر رهبری می تواند برای مدیریت یک متن دشوار/چالشی مناسب باشد.

اصالت/ ارزش – این مقاله برای محققان و متخصصین علاقمند به اصلاح و مدیریت بخش دولتی ارزشمند خواهد بود.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Accounting
Public sector reform
Organizational change
Australia

ثبت سفارش جدید