Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " محاسبات ابری و عامل های نرم افزاری : به سوی سرویسهای هوشمند ابری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
محاسبات ابری و عامل های نرم افزاری : به سوی سرویسهای هوشمند ابری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
In WOA
سال انتشار
2011
کد محصول
1004959
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
PDF+Word
حجم فایل
215 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Cloud computing systems provide large-scale infrastructures for high-performance computing that are “elastic” since they are able to adapt to user and application needs. Clouds are used through a service-oriented interface that implements the -as-a-service paradigm to offer Cloud services on demand. This paper discusses Cloud computing models and architectures, their use in parallel and distributed applications, and examines analogies, differences and potential synergies between Cloud computing and multi-agent systems. This analysis is lead having in mind the goal of implementing highperformance complex systems and intelligent applications by using of Cloud systems and software agents. The convergence of interests between multi-agent systems that need reliable distributed infrastructures and Cloud computing systems that need intelligent software with dynamic, flexible, and autonomous behavior can result in new systems and applications

چکیده

سیستم های محاسبات ابری از زیرساختهایی در ابعاد بزرگ برای انجام محاسبات با کارآیی بالا استفاده می کنند که بدلیل قابلیت تطبیق با نیازهای کاربردها و کاربران ،انعطاف پذیر هستند . ابرها از طریق یک واسط مبتنی بر سرویس که پارادایم  به عنوان یک سرویس  را برای ارائه سرویسهای ابری در لحظه  ،پیاده سازی می کند ،مورد استفاده قرار می گیرد . این مقاله مدلها و معماریهای محاسبات ابری، کاربرد آنها در کاربردهای توزیع شده و موازی را مورد بحث قرار داده و شباهت ها، تفاوتها و اشتراک مساعی بالقوه بین سیستم های محاسبات ابری و سیستم های چند عاملی را بررسی می کند. همگرایی بین سیستم های چند عاملی که نیاز به زیرساختهای توزیع شده قابل اطمینان دارند و سیستم های محاسبات ابری که نیاز به سیستم های هوشمند با رفتارهای اتوماتیک ،انعطاف پذیر و پویا دارند، می تواند منجر به کاربردها و سیستم های جدیدی شود .

1-مقدمه

محاسبات ابری برای کاربران زیاد و در حال افزایش خود ،سرویسهایی انعطاف پذیر و قابلیت ذخیره سازی داده با کارآیی بالا و مقیاس پذیر را فراهم می کند[1] .محاسبات ابری با ارائه سرویس های اینترنت پیشرفته به نوعی مکمل محاسبات توزیع شده ارائه شده در وب ،محاسبات گرید و شبکه نظیر به نظیر بوده و آنها را تکمیل کرده و دامنه سیستم های محاسباتی توزیع شده را افزایش می دهد. در حقیقت ،سیستم های محاسبات ابری ،زیرساخت های عظیمی برای انجام محاسبات با کارآیی بالا فراهم می کنند که به صورت پویایی با کاربران و نیازهای کاربردی آنها ،تطبیق پیدا می کند.امروزه ابرها اساساً برای کنترل بار کاری محاسبات فوق العاده حجیم و برای ارائه امکانات ذخیره داده زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. این اهداف در کنار هدف سوم کاهش بالقوه هزینه های استفاده و مدیریت قرار می گیرند. همزمان،سیستم های چندعاملی (MAS)، یک پارادایم محاسباتی توزیع شده دیگر را براساس عامل های تعاملی که قادر به ارائه رفتار هوشمند هستند،توصیف می کند. سیستم های چندعاملی اغلب برای حل مسائل از یک رویکرد غیرمتمرکز که در آن چندین عامل با همکاری یکدیگر در حل مسئله مشارکت دارند،استفاده می کنند.یکی از ویژگی های کلیدی عاملهای نرم افزاری، هوشمندی آنها است که می تواند با توجه به برخی رویکردهای هوش مصنوعی جمعی ،درآنها قرار داده شود…



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Cloud computing
multi-agent systems

ثبت سفارش جدید