Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " گزارش گری مالی اینترنتی در مالزی: برداشت تهیه کنندگان و استفاده کنندگان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
گزارش گری مالی اینترنتی در مالزی: برداشت تهیه کنندگان و استفاده کنندگان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2015
کد محصول
1005064
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
295 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

هدف این تحقیق بررسی و ضعیت کنونی سطح گزارشات مالی اینترنتی در بورس مالزی می باشد. موارد  در ابعاد گوناگون براساس دیدگاه تمامی تهیه کنندگان و استفاده کنندگان می باشد. براساس یافته های تحقیق، سطح  گزارشات  مالی اینترنتی از 56. 43 تا 87. 14 درصد آغاز شد. این نتایج از طریق فراهم کردن بینشی کارآمد نسبت به دانشمان از فعالیت کنونی گزارش گری مالی اینترنتی خصوصا در بازارهای نوظهور مانند مالزی، مشارکت فزاینده ای ایجاد می کند. مفاهیم نتایج تحقیق و تحقیقات آینده مورد بحث قرار خواهد گرفت.

1-مقدمه

استفاده از اینترنت به عنوان کانالی برای انتشار اطلاعات شرکت ها، پدیده ای است که رشد قابل توجهی را در طی سال های اخیر تجربه کرده است(مرادی و همکاران، 2011؛آندری کوپولوس و همکاران، 2013). انقلاب فناوری اینترنت تعداد شرکت هایی که به انتشار اطلاعات شرکتشان از طریق وب سایت می پردازند را افزایش داده است و سیستم اقتصادی، دیجیتالی شده است(شیری و همکاران، 2013). اینترنت به شرکت ها فرصت تکمیل، جایگزینی و بهبود رویکرد سنتی سهامداران و جامعه سرمایه گذاران را می دهد(مارستون و پولی، 2004). اینترنت این امکان را برای شرکت ها فراهم می آورد تا به علت قابلیت دسترسی  به اطلاعات گزارشگری مالی  در وب سایت ها بدون وجود مرز و محدودیت زمانی، با تعداد بیشتری استفاده کننده ارتباط برقرار کنند(خان 2007). علاوه بر این، اکثر شرکت ها ترجیح می دهند از وب سایت ها به عنوان واسطه برای افشای اطلاعات استفاده کنند چرا که در سطح جهان با صرفه، پویا و انعطاف پذیر هستند. وب سایت های شرکت ها به عنوان واسطه مهمی برای گزارش گری شرکت عمل می کنند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


presentation
preparers
users
internet financial reporting (IFR)
Malaysia

ثبت سفارش جدید