Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " بهترین شیوه های مدیریت پروژه در پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بهترین شیوه های مدیریت پروژه در پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2015
کد محصول
1005078
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
431 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

The implementation of ISO 9001 quality management systems in 21 organizations was studied through semi-structured interviews with the respective quality managers. In general, the organizations seem to look at the implementation of a quality management system as a project and they employ standard project management tools, albeit to a different extent and in different ways. The commitment and direct participation of management was a key factor for a successful implementation, as well as direct participation of the employees, and good preparation and goal setting. It can be concluded that organizations that planned for their internal cost of implementation, that is the cost of direct participation of the employees, were likely to implement their quality management systems in the time they expected—and their time of implementation was shorter than for organizations that didn't look at this internal cost

چکیده

پیاده سازی سیستم های  مدیریت کیفیت ایزو 9001 در 21 سازمان از طریق مصاحبه های نیمه ساختار یافته با مدیران کیفیت مربوطه، مورد مطالعه قرار گرفت. به طور کلی به نظر می رسد سازمان ها به اجرای سیستم مدیریت کیفیت به عنوان یک پروژه می نگرند و ابزارهای استاندارد مدیریت پروژه  را به کار می گیرند، البته به اندازه ها و روش های مختلف. تعهد و مشارکت مستقیم مدیر، همچنین مشارکت مستقیم کارکنان و آماده سازی خوب و تعیین هدف، عوامل کلیدی برای اجرای موفقیت آمیز بود. می توان نتیجه گرفت سازمان هایی که برای هزینه های داخلی خود برای پیاده سازی، برنامه ریزی کرده اند یعنی هزینه های مشارکت مستقیم کارکنان، به احتمال زیاد پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت شان در زمان مورد انتظارشان بوده و زمان آنها  برای پیاده سازی کوتاه تر از آن است که این هزینه های داخلی را در نظر نگیرند.

1-مقدمه

مدیریت کیفیت و مدیریت پروژه رشته های مرتبط هستند. مدیریت پروژه مدت طولانی است که با واژه «سازمان موقت» در ارتباط است در حالی که مدیریت کیفیت با واژه «سازمان دائمی» مرتبط است. اما مدیریت پروژه به عنوان یک رشته به سمت مدیریت سازمان های دائمی بالغ شده است. این جهت گیری نشان دهنده یک سازمان مدرن است که از طریق پروژه ها برای مشتریان ارزش به ارمغان می آورد و برای سازماندهی فعالیت های آن تا حد زیادی با شروع، اجرا و ارائه پروژه ها انتخاب شده است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



ISO 9001
implementation
project planning
key success factors
internal cost

ثبت سفارش جدید