Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,787,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " عدم اطمینان، ساختار بازار و نقدینگی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
عدم اطمینان، ساختار بازار و نقدینگی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Financial Economics
سال انتشار
2014
کد محصول
1005112
تعداد صفحات انگليسی
24
تعداد صفحات فارسی
54
قیمت بر حسب ریال
1,787,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مطالعه ما نشان دادیم عدم اطمینان در بازار(اندازه گیری شده توسط شاخص نوسان(VIX) بورس اختیار معامله شیکاگو(CBOB))که در یک بازار بزرگ اعمال می شود، اثرگسترده ای بر نقدینگی دارد که موجب حرکت هماهنگ در نقدینگی دارایی های فردی می شود. تاثیر شاخص نوسان بورس اختیار معامله شیکاگو بر نقدینگی سهام بیشتر از ترکیب اثرات همه عوامل مشترک دیگر بر نقدینگی سهام است. ما نشان دادیم که کشش عدم اطمینان نقدینگی(UEL:درصد تغییر در نقدینگی با توجه به 1%تغییر درVIX ) پیرامون تغییرات تنظیمی در بازار آمریکا که در آن نقش معامله گران عمومی افزایش یافته است، حداقل نوسان قیمت قابل قبول کاهش یافته است، تعهد مثبت معامله گران NASDAQ سست شده است وسیستم های خاص بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE) منسوخ شده اند، افزایش یافته است.

1-مقدمه

در این مطالعه ما شواهد مربوط به اثر عدم اطمینان در نقدینگی بازار سهام را به وسیله تجزیه تحلیل های سری زمانی روابط بین شاخص های نوسان بازار سهام  (شاخص نوسان(VIX) بورس اختیار معامله شیکاگو(CBOB))  و معیارهای متفاوت نقدینگی نشان دادیم. همچنین مطالعه ما با تجزیه تحلیل اثرات تغییر چهار نظم دهنده اصلی در بازارهای آمریکا دررابطه بین  VIX ونقدینگی، اینکه نوسان بازار برتغییرات نقدینگی وساختاربازار چه اثراتی دارد را روشن ساخت. تخقیقات قبلی به اشتراک در نقدینگی پی بردند. کوردیا، رول و سابرامانیام(2000)، هسپروک وسپی(2001) و هبرمن و هالک(2001) نشان دادند که نقدینگی سهام های فردی تغییرات مشترکی با نقدینگی بازار به عنوان یک کل و نقدینگی سهام ها در همان صنعت دارد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Liquidity commonality
Volatility
Market makers
Uncertainty
Bid-ask spread
Market structure

ثبت سفارش جدید