Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تشخیص چهره با استفاده از کدهای فرکتال " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تشخیص چهره با استفاده از کدهای فرکتال
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Image Processing, 2001. Proceedings. 2001 International Conference
سال انتشار
2001
کد محصول
1005215
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
869 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

In this paper we propose a new method for face recognition using fractal codes. Fractal codes represent local contractive, affine transformations which when iteratively applied to range domain pairs in an arbitrary initial image result in a fixed point close to a given image. The transformation parameters such as brightness offset, contrast factor, orientation and the address of the corresponding domain for each range are used directly as features in our method. Features of an unknown face image are compared with those pre-computed for images in a database. There is no need to iterate, use fractal neighbor distances or fractal dimensions for comparison in the proposed method. This method is robust to scale change, frame size change and rotations as well as to some noise, facial expressions and blur distortion in the mage

چکیده

در این مقاله روشی جدید برای تشخیص چهره با استفاده از کدهای فرکتال ارائه می دهیم. کدهای فرکتال contractive محلی، زمانی که مکررا به جفت های دامنه- رنج در تصویر اولیهدلخواه در یک نقطه ثابت نزدیک به یک تصویرمعین اعمال شوند تحولات تکراری از خود نشان می دهند. پارامترهای تبدیل مانند افست روشنایی، فاکتور کنتراست، جهت گیری و آدرس دامنه مربوطه برای هر دامنه به طور مستقیم به عنوان ویژگی های روش ما استفاده می شوند. ویژگی های یک تصویر چهره ناشناس در یک پایگاه داده با ویژگی های از فبل تعیین شده مقایسه می گردد. نیازی به تکرار نیست که، فرکتال فواصل همسایگی و فرکتال ابعاد برای مقایسه در روش پیشنهادی استفاده می شود. این روش در برابر تغییر اندازه، حالات صورت و اعوجاج تاری در تصویرحالات چهره مقاوم است.

1-مقدمه

تئوری فراکتال تبدیل جمع شونده تکرار شده درحوزه های مختلف پردازش تصویر و بینایی  کامپیوتر استفاده می شود. در این روش، شباهت بین بخش های مختلف یک تصویر برای نمایندگی از یک تصویر به وسیله مجموعه ای از تبدیل جمع شونده  در فضای تصاویر استفاده می شود که در آن که نقطه ثابت نزدیک به تصویر اصلی می باشد. این مفهوم اولین بار توسط Barnsley پیشنهاد شد. Jacquin اولین نفری بود که پیاده سازی کدینگ تصویر فرکتال را در [3] منتشر کرد. در این مقاله ما از کدینگ تصویر فرکتال تصویر با استفاده از پارتیشن بندی چار درخت همانطور که در [4] و [5] توضیح داده شده استفاده می کنیم...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



face recognition
fractal codes

ثبت سفارش جدید