Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,787,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " قرارداد جديد و منشاء قرارداد وام املاك و مستغلات آمريكاي مدرن " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
قرارداد جديد و منشاء قرارداد وام املاك و مستغلات آمريكاي مدرن
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Explorations in Economic History
سال انتشار
2013
کد محصول
1005246
تعداد صفحات انگليسی
19
تعداد صفحات فارسی
47
قیمت بر حسب ریال
1,787,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
477 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چكيده

قرارداد وام رهن مستهلك شده كامل نمونه مهمي در ابتكارات مالي در بازار رهن مسكوني ايالات متحده است. ما اتخاذ اين نوع قرارداد را از دهه 1880 تا دهه 1930 توسط انجمن‌هاي وام و ساختمان (B&L)، در عين حال، وام‌دهندگان خيلي مهم رهن خانه سازماني اين كشور را مورد بررسي قرار مي‌دهيم. زنجيره نوآوري‌هاي همزمان توسط B&Lها، به تدريج هزينه‌هاي اتخاذ استهلاك (پرداخت بدهي به اقساط مساوي) را كاهش داده، استفاده مناسب از آنها را در دهه 1920 پشتيباني مي‌كند. در طول بحران‌هاي دهه 1930، عملكرد ضعيف قرارداد وام B&L كلاسيك به طور اساسي مزيت اين اتخاذ (پذيرش) را افزايش داد، چون وام‌گيرندگان به دنبال قراردادي جديد بودند. اين اتخاذ كه در اينجا مورد بررسي قرار گرفته ابتدا در بازار وام معمولي اتفاق افتاد چون B&Lها، برخلاف ديگر وام‌دهندگان، به طور كلي از بكارگيري برنامه بيمه جديد اداره مسكن فدرال، اجتناب كردند. اين قرارداد جديد ممكن است تأثير زياي بر روي سرمايه‌گذاري‌هاي فدرال و مشخصات وام داشته باشد كه بسياري از نوآوري‌هاي معاصري را كه اين شكل جديد وام‌دهي را پشتيباني مي‌كنند، دربرمي‌گيرد.

1-مقدمه

بحران رهني كه در سال 2007 در ايالات متحده آغاز شد، خيلي بدتر از دهه 1930 بود. در هر دو مورد، عملكرد ضعيف قراردادهاي رهن مسكن در شدت اين بحران‌ها سهم داشت و منجر به بررسي مجدد اساسي ساختارهاي قراردادي شد. در طول دهه 1930، وام‌دهندگان املاك و مستغلات مسكوني به سرعت استفاده از مستهلك‌سازي را از طريق قرارداد كاهش مستقيم افزايش دادند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید