Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,578,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " کنترل بر استانداردهای حسابداری در اتحادیه اروپا (EC) : بحث سیاسی حول پذیرش IFRS 8 " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترل بر استانداردهای حسابداری در اتحادیه اروپا (EC) : بحث سیاسی حول پذیرش IFRS 8
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Critical Perspectives on Accounting
سال انتشار
2014
کد محصول
1005251
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
31
قیمت بر حسب ریال
1,578,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
560 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله تحلیلی از کشاکش قدرت در دستورالعمل حسابداری است که به بررسی مباحثات به شدت سیاسی شده حول پذیرش استاندارد گزارش دهی مالی بین المللی (IFRS) ، بخشهای عملیاتی می پردازد. اتحادیه اروپا تلاش می کند که به قدرت  هیئت استاندارد حسابداری بین المللی (IASB) اعتراض کند ارائه میکند . اطلاعات عمدتا بر اساس رویکرد موسسه ای بدست آمد.  این مقاله نتایج مصاحبه با آماده کنندگان، قانونگزاران، تنظمیم کنندگان قانون ،  حسابرسان وکاربران در مورد معرفی of IFRS 8 گزارش میدهد و نشان می دهد که چگونه  پارلمان اروپایی به کمیسیون اروپایی دستور داد تا رویه های مشاوره ای خود را به عنوان بخشی از فرایند  تایید شروع کند. یافته های تحقیق روشن می سازد که چطور بحث ها در مورد پذیرش IFRS منجر به این شد که اتحادیه اروپا ساختاری پیاده کند که بیشتر با سنت اروپایی وارد شده در دولت  درفرایندهای قانون گزاری همراستا باشد . با وجودی که جایگاه  اتحادیه اروپا در برابر IASB نسبتا ضعیف  باقی ماند، آنها گروهی تشکیل دادند که اظهارات   IASB مورد اعتراض واقع شد.

1-مقدمه

هدف از این مقاله تحلیل کشاکش قدرت در دستورالعمل قانونگذاری حسابداری بین المللی می باشد؛ بحثی که حول پذیرش استاندارد گزارش دهی مالی بین المللی  (IFRS 8)، بخشهای عملیاتی می باشد. اتحادیه اروپا تلاش می کند که به قدرت  هیئت استاندارد حسابداری بین المللی (IASB) اعتراض کند. تحلیل چنین کشمکشهایی فرصتی مهم  برای فهمیدن ارتباط بین قدرت و نیروهای موسسه ای که بر حوزه قوانین حسابداری تاثیر می گزارد پدید می آورد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید