Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,578,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " اثر تجربه حسابرسی بر روی کیفیت و هزینه های حسابرسی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اثر تجربه حسابرسی بر روی کیفیت و هزینه های حسابرسی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Accounting, Auditing & Finance
سال انتشار
2015
کد محصول
1005265
تعداد صفحات انگليسی
21
تعداد صفحات فارسی
42
قیمت بر حسب ریال
1,578,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
560 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تحقیقات قبلی در زمینه تجربه حسابرسی بر روی مطالعات رفتاری تمرکز دارد که با اجرای این تجربیات انجام می شوند. اگر چه این مطالعات مدارکی مبنی بر نقش تجربه در تکامل وظایف خاص حسابرسی ارائه می دهد، اما  باعث روش شدن زوایای  مربوط به چگونگی تاثیر تجربه بر روی فرایند ممیزی  نمی شوند. ما مطالعه ای آرشیوی برای بررسی اثر تجربه حسابرسی بر روی هزینه های حسابرسی و کیفیت حسابرسی انجام دادیم. ما با استفاده از داده های منحصر به فرد از کشور چین (که در آنجا گزارش های حسابرسی شناسایی شده و با پایگاه داده دولتی ،که شامل اطلاعات شخصی حسابداران رسمی است لینک داده شود) دریافتیم که تجربه با هزینه حسابرسی رابطه مثبت دارد و از سویی با تعداد اقلام تعهدی (اقلام تحقق یافته اما پرداخت نشده-مترجم) هزینه های اختیاری مطلق رابطه منفی دارد. به علاوه ما پس از کنترل تجارب حسابرسی، تحقیق خود را با در نظر گرفتن تاثیر ویژگی های شخصیتی شرکای حسابرسی مانند اثرات نموی جنسیت، تحصیلات، دوره تصدی گری، تخصص گرایی صنعت، و اهمیت مشتری، توسعه دادیم. به طور کلی نتایج تحقیقات ما نشان می دهد که ویژگی های شخصیتی حسابرسان ممکن است نشانه ای از سطح مراقبتی آنان در طول دوره حسابرسی شان باشد. همچنین نتایج ما پیشنهادهایی برای مقررات اخیر چین در زمینه بومی سازی مجموعه دفاتری موسوم به" 4 بزرگ" دارد.

1-مقدمه

ما با استفاده از داده های آرشیوی منحصر به فرد، اثر تجربه کلی یک فرد حسابرس را بر روی هزینه های حسابرسی و کیفیت حسابرسی، بررسی می کنیم. پژوهش های قبلی در زمینه رفتار سازمانی رابطه بین تجربه حسابرسی حسابرسان و قضاوت حسابرسی را بررسی کرده اند (برای مثال، بونر 1990، لیبی و فردریک 1990، موکل 1990، سیمنت 1996). این مطالعات رفتاری استدلال می کنند که حسابرسان با تجربه دانش زیادی دارند و حافظه ساختاریافته و توسعه یافته ای نسبت به حسابرسان بی تجربه دارند که این امر منجر به قضاوت های دقیق تر حسابرسان با تجربه می شود اما نتایج این مطالعات مختلف است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





audit experience
individual auditors
audit fees
audit quality
audit partners

ثبت سفارش جدید