Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " مطالعه تجربی مهندسی نرم‌افزار: نقشه راه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مطالعه تجربی مهندسی نرم‌افزار: نقشه راه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Proceedings of the conference on The future of Software engineering
سال انتشار
2000
کد محصول
1005327
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
102 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

In this article we summarize the strengths and weaknesses of empirical research in software engineering. We argue that in order to improve the current situation we must create better studies and draw more credible interpretations from them. We finally present a roadmap for this improvement, which includes a general structure for software empirical studies and concrete steps for achieving these goals: designing better studies, collecting data more effectively, and involving others in our empirical enterprises

چکیده

در این نوشته نقاط قوت و ضعف پژوهش‌های تجربی را در مهندسی نرم‌افزار خلاصه‌کردیم. استدلال‌کردیم که به منظور بهبود شرایط کنونی باید مطالعه بهتری را انجام‌دهیم و تفاسیر معتبرتری از آن‌ها را ارائه‌دهیم. سرانجام یک نقشه برای این بهبودها، که شامل ساختارعمومی برای مطالعه‌تجربی نرم‌افزارهاست را ارائه‌می‌کنیم. مراحل اصلی دست‌یابی به این اهداف به‌شرح زیر می‌باشد: طراحی مطالعات بهتر، جمع‌آوری داده‌های موثرتر، و مشارکت افراد دیگر در سازمان‌ها تجربی .

1-مقدمه

یک مطالعه تجربی درحقیقت یک ارزیابی از چیزی که باورداریم و چیزی که مشاهده‌می‌کنیم است. بااین وجود، همچین تست‌هایی، هنگامی‌ که عاقلانه ساخته‌شده باشند و اجرا شده‌باشند و زمانی که برای پشتیبانی روش‌های‌علمی استفاده شوند، در علوم جدید نقش زیرساختی را بازی‌می‌کنند. به‌طور ویژه، آن‌ها به ما برای درک اینکه چیزها چرا و چگونه کارمی‌کنند کمک می‌کنند، و به ما اجازه می‌دهند که از این درک برای موارد جایگزین در جهان خود استفاده‌کنیم...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Empirical Studies
Software Engineering

ثبت سفارش جدید