Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " بهینه سازی چند منظوره و منطق فازی به کار برده شده برای مسئله ولتاژ/ولت آمپر ری اکتیو در سیستم های توزیعی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بهینه سازی چند منظوره و منطق فازی به کار برده شده برای مسئله ولتاژ/ولت آمپر ری اکتیو در سیستم های توزیعی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Power Systems, IEEE Transactions
سال انتشار
2010
کد محصول
1005402
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
33
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

This paper deals with integrated voltage and reactive power control (volt/var) for radial distribution feeders in planning issues, by means of the application of automatic voltage regulators (AVRs) banks and capacitors. A multiobjective genetic algorithm (SPEA2) improved using fuzzy logic is presented to solve the volt/var problem, since it is a combinatorial multiobjective optimization problem. The expert knowledge is taken into account via fuzzy logic in order to reduce the search space using voltage regulators in standard units. According to the multiobjective optimization fundamentals, an optimal solution ensemble is obtained, which concomitantly represents the solutions to both objectives, in such way that the operational restrictions of systems are satisfied. The algorithm is evaluated for a known 69-bus feeder in the literature of the subject. The obtained results demonstrate that the proposed method provides good concordance between the obtained solution and the Pareto front

چکیده

این مقاله به بررسی ولتاژ/ولت آمپر ری اکتیو یکپارچه برای فیدرهای توزیع شعاعی در مسائل برنامه ریزی با استفاده از به کار گیری خازن ها و بانک های توزیع کننده ولتاژ اتوماتیک می پردازد. یک الگوریتم ژنتیکی چند منظوره ( (SPEA2استفاده کننده از منطق فازی برای حل مسئله ولتاژ/ولت آمپر ری اکتیو استفاده شده است زیرا  این خود یک مسئله بهینه سازی چند منظوره ترکیبی است. دانش متخصص از طریق منطق فازی به منظور کاهش فضای جست و جو با استفاده از تنظیم کننده های ولتاژ در واحد های استاندارد در نظر گرفته می شود. بر اساس اصول بهینه سازی چند منظوره، یک راه حل کلی بهینه بدست می اید که به طور هم زمان نشان دهنده راه حل هایی برای هر دو هدف طوری که بتوان محدودیت های عملیاتی سیستم ها را کاهش داد است. این الگوریتم برای فیدر 69 باس که در مطالعات به فراوانی بررسی می شود ارزیابی می گردد. نتایج به دست آمده نشان می دهند که روش پیشنهادی، هماهنگی خوبی را بین راه حل ارایه شده و جبهه پارتو در اختیار می گذارد.

1-مقدمه

مسئله ولتاژ/ولت آمپر ری اکتیودر سیستم های توزیعی را می توان به عنوان یک کار مدیریتی و یا برنامه ریزی در نظر گرفت. جریان توان بهینه، پایداری ولتاژ، آنالیز روایی و مبدل ها با جایگزینی شارژ های تپ بر روی بار، ابزاری هستند که به طور متداول در حوزه مدیریت استفاده می شوند. در کار های برنامه ریزی، ولتاژ ترکیبی و کنترل توان واکنشی فعال برای فیدر های توزیع شعاعی به طور طبیعی با استفاده از بانک های خازن سوییچ شده و فیکس شده برای کاهش اتلاف توان و در عین حال با AVR برای حفظ سطح ولتاژ بر روی چندین نقطه شبکه درون بازه کافی (7-9) استفاده می شوند…


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید