Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تشخیص چهره با استفاده از ویژگی های SIFT " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تشخیص چهره با استفاده از ویژگی های SIFT
نویسنده/ناشر/نام مجله :
CNS/Bi/EE report
سال انتشار
2006
کد محصول
1005474
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
668 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Face recognition has many important practical applications, like surveillance and access control. It is concerned with the problem of correctly identifying face images and assigning them to persons in a database. This paper proposes using SIFT features [4] for the recognition process. The new technique is compared with well-established face recognition algorithms, namely Eigenfaces [7] and Fisherfaces [6, 2]. The results show the superiority of the new method over these two methods, specially using smaller training sets

چکیده

تشخیص چهره کاربردهای عملی بسیار زیادی مانند نظارت و کنترل دسترسی دارد. این موضوع با مشکل تشخیص صحیح تصاویر صورت و ارجاع آنها به افراد در یک پایگاه داده، مرتبط است. این مقاله از جنبه های SIFT برای فرآیند تشخیص چهره استفاده می کند. روش جدید با الگوریتم های تشخیص چهره شناخته شده که به آنها Eigenface و Fisher-face گفته می شود، مقایسه می شود. نتایج حاصله نشان دهنده برتری روش جدید بر این دو روش، علی الخصوص با استفاده از مجموعه های آزمایشی کوچکتر، است.

1-مقدمه

تشخیص چهره در بسیاری از کاربردها شامل تطبیق چهره توسط پلیس، نظارت، کنترل دسترسی و شناسایی شخصی، و کاربردهای اقدامات قانونی، ضروری است(8). در این مسئله، ما یک پایگاه داده از تصاویر صورت برای گروهی از مردم داریم. آنگاه، با دادن یک عکس چهره نامعلوم، می خواهیم به این سوال پاسخ بدهیم: "این عکس مرتبط با کدام چهره موجود در پایگاه داده ما است؟" روشها و الگوریتم های بسیاری برای حل چنین مسئله ای ارائه شده است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Face Recognition

ثبت سفارش جدید