Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " یک الگوریتم لود بالانسینگ(موازنه و متعادل‌سازی بارکاری) آگاه ازنظر میزان انرژی، و مقیاس بندی اپلیکیشن برای اکوسیستم ابری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک الگوریتم لود بالانسینگ(موازنه و متعادل‌سازی بارکاری) آگاه ازنظر میزان انرژی، و مقیاس بندی اپلیکیشن برای اکوسیستم ابری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Cloud Computing, IEEE
سال انتشار
2015
کد محصول
1005530
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
36
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract
 

In this paper we introduce an energy-aware operation model used for load balancing and application scaling on a cloud. The basic philosophy of our approach is dening an energy-optimal operation regime and attempting to maximize the number of servers operating in this regime. Idle and lightly-loaded servers are switched to one of the sleep states to save energy. The load balancing and scaling algorithms also exploit some of the most desirable features of server consolidation mechanisms discussed in the literature

چکیده 

در این مقاله قصد داریم  یک مدل عملیاتی آگاه ازنظر میزان انرژی را به‌منظور لودبالانسینگ و مقیاس  بندی اپلیکیشن در یک سرویس ابری ارائه دهیم. فلسفه‌ی مبنا در روش پیشنهادی ما این بوده که یک منطقه‌ی عملیاتی بهینه ازنظر مصرف انرژی را تعریف کنیم و تلاش کنیم تا تعداد سرورهایی که در این منطقه سرویس‌دهی می‌کنند را بیشینه نماییم. سرورهای بیکار و سرورهایی که دارای بارکاری سبکی می‌باشند را می‌توان به وضعیت  به‌اصطلاح خواب برده تا بتوان مصرف انرژی را کاهش داد. الگوریتم‌های لودبالانسینگ و  مقیاس بندی از ویژگی‌های مطلوب مکانیسم‌های یکپارچه‌سازی سرور استفاده می‌کنند.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید