Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تحليل و بهينه سازی سلف ها و ترانسفرمر های مونوليتيک برای IC های RF " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحليل و بهينه سازی سلف ها و ترانسفرمر های مونوليتيک برای IC های RF
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Custom Integrated Circuits Conference, IEEE
سال انتشار
1997
کد محصول
1005581
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
564 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




  Abstract

A fast and accurate approach for analyzing Si IC spiral inductors and transformers is presented. The technique incorporates the substrate in the calculation to fully characterize the devices. Many test structures are fabricated and measured data is used to verify the analysis technique over a broad frequency range. Suitable lumped broadband equivalent circuit models of the structures are presented which can be incorporated into traditional circuit simulators. A custom CAD tool ASITIC is described which is used for the design and optimization of inductors and transformers

چکيده

يک روش سريع و صحيح برای تحليل سلف های مارپيچ و ترانسفرمرهای IC  Si ارايه شده است. تکنيک ارايه شده برای مشخص کردن کامل دستگاه ها، زيرلايه را نيز در محاسبات در نظر گرفته است.  بيشتر ساختارهای آزمايشی و داده های محاسبه شده به منظور تعيين تحليل در گستره فرکانسی وسيع، ساخته شده اند. مدل های مداری معادل طيف گسترده بزرگ برای ساختارها ارايه شده است که می توانند در شبيه سازهای متعارف مداری شامل شوند.  يک ابزار CAD سفارشی به نام ASITIC که برای طراحی و بهينه سازی سلف ها و ترانسفرمرها استفاده می شود، معرفی شده است. 

1-مقدمه

سلف های مارپيچ و ترانسفرمرها پتانسيل آن را دارند که عملکرد بلوک های ساخت RF Si را بهبود بخشند. استفاده از آن ها با توجه به ناتوانی در مدل کردن اين ساختارها در گستره وسيع فرکانسی به خاطر طبيعت هادی زيرلايه Si مختل می گردد. از زمان معرفی سلف های مارپيچ سيليکنی ، کارهای زيادی برای بهبود عملکرد اين ساختارها با بهينه سازی تکنولوژی انجام شده است  


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




monolithic transformer
Si RF IC
monolithic transformer

ثبت سفارش جدید