Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " اثر در دسترس بودن اطلاعات وب سایت بر روی موفقیت تجارت الکترونیک شرکت ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اثر در دسترس بودن اطلاعات وب سایت بر روی موفقیت تجارت الکترونیک شرکت ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2012
کد محصول
1005594
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
330 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Nowadays where there is a huge competition among the online retailers, more and more services and products are added to online businesses to increase shopping convenience for customers, like free delivery for twenty-four hours, online payment, and pick up services in the dedicated convenience stores and more. Many e-commerce researchers have found and selected convenience as an important factor at online shopping and consumer behaviour.This shows not only the importance of convenience in online shopping, but also it shows that website information convenience plays very important role in success of companies in competition through e-commerce and this factor leads the companies to rich the competitive advantage and be successful in achieving their final goals

چکیده

امروزه که رقابت بزرگی در میان خرده­ فروشان آنلاین وجود دارد، خدمات و محصولات بیشتر و بیشتری به کسب و کار آنلاین اضافه می­شوند تا راحتی خرید را برای مشتریان افزایش دهند، مانند تحویل رایگان بیست و چهار ساعته، پرداخت آنلاین، و خدمات بلند کردن در راحتی اختصاصی فروشگاه و موارد دیگر. بسیاری از محققان تجارت الکترونیک راحتی را به عنوان یک عامل مهم در خرید آنلاین و رفتار مصرف کننده دانسته و انتخاب کرده ­اند. این نه تنها اهمیت راحتی در خرید آنلاین را نشان می­دهد، بلکه نشان می­دهد که راحتی اطلاعات وب سایت نقش بسیار مهمی در موفقیت شرکت­ها در رقابت از طریق تجارت الکترونیک دارد و این عامل شرکت­ها را به غنی ­سازی مزیت رقابتی و موفق بودن در دستیابی به اهداف نهایی خود هدایت می­کند.

1-مقدمه

تجارت الکترونیک بازار آنلاینی است که به سرعت در حال رشد و تغییر الگوهای کسب و کار در طول چند سال گذشته بوده است. تجارت الکترونیکی الگوی کسب و کار تولید­کنندگان، توزیع­کنندگان و مشتریان را با استفاده از اینترنت به عنوان یک ابزار مفید برای ارتباطات تغییر داده است. بنابراین مهم است که بدانیم چگونه مشتریان ویژگی­ های اینترنت را برای ایجاد تصمیم به خرید به کار می­گیرند... 



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





website information
web design
website convenience
e-commerce

ثبت سفارش جدید