Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " تشخیص و جلوگیری از حملات Sybil در MANET با استفاده از آدرس MAC " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تشخیص و جلوگیری از حملات Sybil در MANET با استفاده از آدرس MAC
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Computer Applications
سال انتشار
2015
کد محصول
1005617
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
597 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

A Mobile Adhoc Network is a network that does not relay on fixed infrastructure . It is a collection of independent mobile nodes that can communicate to each other via radio waves. These networks are fully distributed, and can work at any place without the help of any fixed infrastructure as access points or base stations. As in ad- hoc network communication medium is air so it would be easy for attacker to fetch information from air medium using sniffing software tool. There is an attack which causes so much destruction to a network called Sybil attack. In the Sybil attack a single node presents multiple fake identities to other nodes in the network. In this research, we implemented the Sybil Attack Detection technique which is used to detect the Sybil nodes in the network and also prevent it. Simulation tool used for the implementation is NS2. 35

چکیده

شبکه ی موردی شبکه ای است که بر زیرساخت ثابت تکیه نمی کند. مجموعه ای از گره های متحرک مستقل که می توانند توسط امواج رادیویی با همدیگر ارتباط برقرار کنند. این شبکه ها کاملا توزیع شده هستند و می توانند در هر مکانی بدون زیرساخت ثابت مانند Access Point یا Base Station ها کار کنند. از آنجایی که رسانه شبکه های موردی هوا است، مهاجمین به راحتی می توانند اطلاعات را توسط ابزارهای Sniffing واکشی نمایند. یک نوع حمله وجود دارد که خرابی زیادی را در این شبکه ها به وجود می آورد به نام حملات Sybil. در حملات Sybil یک گره هویت های چندگانه جعلی را به گره های دیگر شبکه ارایه می دهد. در این تحقیق ما تکنیک جلوکیری از حملات Sybil را پیاده سازی کرده ایم که به منظور تشخیص گره های Sybil در شبکه استفاده می شود و همچنین از آن جلوگیری می کند. ابزار شبیه سازی NS2 است.

1-مقدمه

شبکه های موردی یک تکنولوژی اورژانسی برای گره های متحرک در ارتباطات بیسیم است. در شبکه های موردی زیرساخت ثابتی مثل Base Station مراکز سویچینگ موبایل وجود (MSC) ندارد. گره های متحرکی که در رنج رادیویی هم هستند می توانند مستقیما با پیوندهای بیسیم ارتباط برقرار نمایند، و زمانی که گره ها از هم دور هستند گره های واسط به عنوان روتر پیام ها را به سمت گره مقصد سوق می دهند. پویایی گره ها در شبکه های موردی به دلیل تغییرات بالای توپولوژی این شبکه هاست...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



MANET
Sybil attack
fakes Identity
Multiple Identity
and Sybil Node

ثبت سفارش جدید