Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " استراتژی تجاری، حقوق و مزایای اجرایی و عملکرد بنگاه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
استراتژی تجاری، حقوق و مزایای اجرایی و عملکرد بنگاه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Accounting and Finance
سال انتشار
2014
کد محصول
1005693
تعداد صفحات انگليسی
22
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
262 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ما به بررسی اثر استراتژی تجاری روی استفاده از حقوق و مزایای وابسته به عملکرد PLCو طرح های تشویقی دراز مدت می پردازیم. همچنین به سنجش رابطه بین تناسب استراتژی و ساختار حقوق و مزایا با عملکرد می پردازیم. با استفاده از آنالیز خوشه و تحلیل محتوا برای طبقه بندی استراتژی تجاری یک بنگاه، پیش بینی می کنیم و در می یابیم که بنگاه هایی با محصولات متمایز، از نسبت بالاتری از  PLC ها در مقایسه با بنگاه های هزینه محور استفاده می کنند. علاوه بر این، دریافتیم که عدم تناسب بین استراتژی تجاری و ساختار حقوق و مزایا، تأثیری منفی بر عملکرد می گذارد. این مطالعه با اشاره به اینکه استراتژی تجاری روی ساختار حقوق و مزایا اثر گذاشته و اینکه عدم تناسب ساختار حقوق و مزایا، اثراتی منفی روی عملکرد می گذارد، به غنای نوشتارهای موجود در موضوع حقوق و مزایا می افزاید. 

1-مقدمه

رابطه بین حقوق و مزایای اجرایی و عملکرد بنگاه، توجه بسیاری از محققین و دست اندرکاران این حوزه را به خود معطوف کرده است. از دیدگاه نظریه نمایندگی، حقوق و مزایای وابسته به عملکرد (PLC) انگیزه لازم برای در پیش گرفتن اقداماتی برای کسب بیشترین منافع برای سهامداران را در مدیران اجرایی ایجاد می کند (Jensen and Meckling, 1976; Fama and Jensen, 1983). مزایای وابسته به عملکرد، اهمیت نسبی اهداف رقابتی را گاه و بیگاه به مجریان گوشزد کرده و به آنها انگیزه می دهد تا تلاش بیشتری برای دستیابی به اهدافی بکنند که حقوق و مزایایشان بدانها وابسته است (Merchant and Van der Stede, 2007). بنابراین چندان تعجب برانگیز نیست که بسیاری از بنگاه ها، بسته های حقوق و مزایای خود را با اهداف بنگاه پیوند می دهند. به عنوان مثال، لوبلین (2006) گزارش می کند که حدود 30 درصد از شرکت های بزرگ آمریکایی، مجموعه حقوق و مزایای مجریان خود را به عملکرد بنگاه گره زده اند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Biopolymer
Plastic wastes
Polysaccharides
Biological activities

ثبت سفارش جدید