Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " نگرشی به بهبود بهره وری نیروی کار ساختمان سازی و عملکرد پروژه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نگرشی به بهبود بهره وری نیروی کار ساختمان سازی و عملکرد پروژه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Alexandria Engineering Journal
سال انتشار
2011
کد محصول
1005718
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
929 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Proper management of resources in construction projects can yield substantial savings in time and cost. As construction is a labor-intensive industry, this paper focuses on labor productivity in the construction industry. This study considers the current state-of-the-art issues relevant to this subject. It covers the construction labor productivity definitions, aspects, measurements, factors affecting it, different techniques used for measuring it and modeling techniques. The main outcome from the literature is that there is no standard definition of productivity. This study provides a guide for necessary steps required to improve construction labor productivity and consequently, the project performance. It can help improve the overall performance of construction projects through the implementation of the concept of benchmarks. Also, it gives an up to date concept of loss of productivity measurement for construction productivity claims. Two major case studies, from the literature, are presented to show construction labor productivity rates, factors affecting construction labor productivity and how to improve it

چکیده

مدیریت مناسب منابع در پروژه های ساخت و ساز می تواند صرفه جویی قابل توجهی را هم در زمان و هم در هزینه به ارمغان آورد. از آنجا که ساخت و ساز یک صنعت فشرده محسوب می شود، لذا این مقاله در بهره وری نیروی کار در صنعت ساخت و ساز متمرکز شده است. این مطالعه به بررسی مسائل بدیع مربوط به این موضوع می پردازد که شامل تعاریف بهره وری نیروی کار ساخت و ساز، جوانب، اندازه گیری، عوامل موثر بر آن، تکنیک های مختلف استفاده شده برای اندازه گیری آن و مدل سازی تکنیک های مربوطه می باشد. نتیجه اصلی حاصل از این مطالعه این می باشد که هیچ تعریف استانداردی برای بهره وری وجود ندارد. این مطالعه یک راهنما را برای اقدامات لازم مورد نیاز جهت بهبود بهره وری نیروی کار ساخت و ساز و در نتیجه، عملکرد پروژه ارائه می دهد. این امر می تواند به بهبود عملکرد کلی پروژه های ساختمانی از طریق اجرای مفهوم معیارها کمک کند. همچنین، این امر یک مفهوم به روز شده را از فقدان اندازه گیری بهره وری برای ادعای بهره وری ساخت و ساز فراهم می کند. دو مطالعه موردی مهم از مطالعات پیشین جهت نشان دادن نرخ بهره وری نیروی کار ساخت و ساز، عوامل موثر بر بهره وری نیروی کار ساخت و ساز و چگونگی بهبود آن در اینجا ارائه شده است.

-1مقدمه

مدیریت ناکارآمد منابع ساخت و ساز می تواند منجر به بهره وری پایین گردد. بنابراین، برای پیمانکاران و مدیران ساخت و ساز مهم می باشد که با روش هایی که منجر به ارزیابی بهره وری تجهیزات و کارگران در صنایع مختلف می گردد آشنا باشند. برای رسیدن به درآمد مورد انتظار از هر پروژه ساخت و ساز، داشتن کنترل خوب بر روی عوامل بهره وری که به ترکیب تولید یکپارچه کمک می کند – یعنی عواملی مانند کار، تجهیزات، جریان نقدی، و غیره - مهم و حائز اهمیت می باشد. مطالعات نشان داده است که در مصر، در میان 12 معیار، دومین معیارعملکردی که مدیران ساخت و ساز خواهان آن می باشد که عملکرد خود را مطابق با آن ارزیابی کنند، " استفاده کارآمد از منابع" می باشد. همچنین نشان داده شده است که مهندسان جوان مشغول به کار در سازمان های قراردادی، به "استفاده از منابع" در میان 12 معیار، رتبه دوم را از نظر تحت تاثیر قرار دادن عملکرد سازمان های ساخت و ساز در مصر اختصاص داده اند


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Labor productivity
Concepts
State-of-the-art
Measurements
Improvement

ثبت سفارش جدید