Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " انتقال بهینه سیستم فایل موازی I/O از طریق ارتقاء ابزار استاندارد سیستمی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
انتقال بهینه سیستم فایل موازی I/O از طریق ارتقاء ابزار استاندارد سیستمی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Parallel and Distributed Processing Symposium Workshops & PhD Forum
سال انتشار
2013
کد محصول
1006003
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
782 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Standard system tools employed by users on a daily basis do not take full advantage of parallel file system I/O bandwidth and do not understand associated idiosyncrasies such as Lustre striping. This can lead ton on-optimal utilization of both the user's time and system resources. This paper describes a set of modifications made to existing tools that increase parallelism and automatically handle striping. These modifications result insignificant performance gains in a transparent manner with maximum speedups of 27×, 15×, and 31× for parallelized cp, tar creation, and tar extraction, respectively

چکیده 

ابزار استاندارد سیستمی به صورت روزانه توسط کاربرانی به کار گرفته می شوند که توانایی بهره بردن کامل از پهنای باند سیستم فایل موازی I/O را نداشته و از مشخصه های ذاتی آن  نظیر لوستر استریپینگ (هاشورزنی Lustre) اطلاعی ندارند. این مسئله منجر به استفاده غیر بهینه از زمان کاربر و منابع سیستم می گردد. این مقاله به شرح مجموعه ای از تغییرات در ابزار موجود می پردازد به نحوی که موازی سازی و هم خط سازی خودکار افزایش یابد. این اصلاحات منجر به بهبود قابل توجه سرعت انتقال تا 27x، 15x، 31x به ترتیب برای cp موازی، ایجاد tar، و استخراج tar می گردند.

1-مقدمه 

در جریان کار معمول HPC، کاربر با استناد به ابزارهای سیستمی استاندارد گوناگون، داده ها را به سیستم انتقال می دهد و آنها را برای پردازش پیش از آنالیز در CPUهای متعدد آماده ساخته و نتایج را بازیابی می نماید. داده های کاربر به طور معمول در یک سیستم فایل موازی ذخیره می شود که با یک پهنای باند بالا قابلیت خدمت رسانی به تعداد بالایی از مشتری ها را دارند... 



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Parallel File System I/O

ثبت سفارش جدید