Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " پیاده‌سازی تعمیر و نگهداری مبتنی بر قابلیت اطمینان برای اجزای انتقال با استفاده از الگوریتم ازدحام ذرات " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پیاده‌سازی تعمیر و نگهداری مبتنی بر قابلیت اطمینان برای اجزای انتقال با استفاده از الگوریتم ازدحام ذرات
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Electrical Power and Energy Systems
سال انتشار
2014
کد محصول
1006015
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
32
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

In a deregulated power industry, a maintenance strategy is of critical importance for transmission systems composed of aging components. Such a strategy can provide significant cost savings by optimizing maintenance decisions for power system operation. This paper presents a Reliability-Centered Maintenance (RCM) model for developing a maintenance strategy in a transmission system. This model is applicable to transmission components whose degradation can be classified according to the severity of the aging. Particle Swarm Optimization (PSO) is used to extract the optimal RCM strategy from a large class of possible maintenance scenarios. A numerical example shows that a maintenance strategy based on the proposed RCM model is more cost-efficient than traditional maintenance strategies

چکیده

 در صنعت برق مقررات زدایی شده، استراتژی تعمیر و نگهداری از اهمیت زیادی برای سیستم‌های انتقالی که دارای اجزای فرسوده هستند ، بر خوردار است. چنین استراتژیی می‌تواند بوسیله تصمیم‌های تعمیر و نگهداری بهینه باعث کاهش هزینه بسیار زیادی در بهره‌برداری از سیستم‌های قدرت شود. این مقاله مدل مبتنی بر قابلیت اطمینان را برای توسعه استراتژی تعمیر و نگهداری در سیستم‌های انتقال ارائه میدهد. این مدل برای اجزای انتقالی که از کار افتادگی آنها را می‌توان بر اساس شدت فرسایش آنها طبقه بندی کرد ، قابل اجرا است. از بهینه‌سازی ازدحام ذرات(PSO) برای استخراج استراتژیRCM بهینه از تعداد بسیاری زیادی از استراتژی‌های تعمیر و نگهداری ممکن استفاده می‌شود. یک مثال عددی نشان می‌دهد که استراتژی تعمیر و نگهداری بر اساس مدل RCM ارائه شده خیلی اقتصادی‌تر از استراتژی‌های تعمیر و نگهداری سنتی است.

1-مقدمه

شرکت‌های انتقال ، بعنوان بخشی از صنعت توان الکتریکی، همواره تلاش کرده‌اند سود را با حفظ قابلیت اطمینان ماکزیمم کند. این سیستم‌ها باید بگونه‌ای کار کنند که با کاهش هزینه برق ، نیازهای مشترکین را برآورده کنند. برای رسیدن به این اهداف، استراتژی‌های تعمییر و نگهداری برای برقرای مصالحه‌ای بین هزینه و قابلیت اطمینان پایه‌ ریزی شده‌اند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Particle Swarm Optimization
Maintenance strategy
Reliability-Centered Maintenance

ثبت سفارش جدید