Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " شيمی " با موضوع " روش عددی جدید و کارآمد برای حل معادلات همبستگی دوتایی برای مولکول دو اتمی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روش عددی جدید و کارآمد برای حل معادلات همبستگی دوتایی برای مولکول دو اتمی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
INTERNATIONAL JOURNAL OF QUANTUM CHEMISTRY
سال انتشار
1984
کد محصول
1006054
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
671 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

A new method for solving correlation pair equations for diatomics is presented and followed by numerical results for the H2 and LiH molecules. The essential feature of the new approach is a numerical representation of both basis two-electron functions and Coulomb and exchange potentials in pair equations. It is shown that this significantly simplifies the pair function optimization procedure

چکیده

یک روش جدید برای حل معادلات همبستگی دوتایی برای مولکولهای دو اتمی ارائه شده است و پس از آن نتایج عددی برای مولکول های H2 و LiH بدست آمده است. از ویژگی های اساسی این روش جدید، نمایش عددی هر دو توابع دو الکترونی و کولنی و پتانسیل های مبادله در معادلات دوتایی می­باشد. نشان داده شده است که این روش به طور قابل توجهی روش بهینه سازی توابع دوتایی را آسان می­کند.

1-مقدمه

نظریه اختلال ریلی-شرودینگر یک ابزار بسیار مناسب را برای تجزیه معادله N-الکترونی شرودینگر به مجموعه ای از معادلات الکترونی یک، دو، سه، و غیره در درجات متوالی فراهم می کند. با شروع از معادلات هارتری-فوک (HF) برای سیستم بسته پوسته به عنوان معادلات اختلال مرتبه صفر و تجزیه هامیلتونی کل به اپراتور مختل نشده، H0، برابر با مجموع اپراتورهای یک الکترونی فوک،  و اختلال ، معادله مرتبه اول می تواند چنین نوشته شود...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله شيمی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده شيمی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



diatomic molecules
pair correlation equations

ثبت سفارش جدید