Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " یک الگوریتم غیر خطی کار آمد با حداقل مربع چند سینوسی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک الگوریتم غیر خطی کار آمد با حداقل مربع چند سینوسی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON INSTRUMENTATION AND MEASUREMENT
سال انتشار
2002
کد محصول
1006085
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
446 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This paper presents a new nonlinear least-squares algorithm for fitting band-limited periodic signals with unknown frequency and harmonic content. The new solution features a model-based recursive calculation method that requires less memory space and has smaller computational demand than the known matrix-based algorithms

چکیده

 این مقاله یک الگوریتم جدید غیر خطی با حداقل مربعات برای سیگنال های دوره ای با بسامد نا مشخص و محتویات یکنواخت را ارائه می دهد . راه حل جدید یک شیوه ی محاسباتی بازگشتی را به کار می بندد که مستلزم حافظه جانبی کمتر است و نسبت به الگوریتم های بر مبنای ماتریس شناخته شده تقاضای محاسباتی کمتری دارد.

1-مقدمه

برآورد محتویات یکنواخت سیگنال های دوره ای مسئله ای متداول می باشد و راه حل آن نیز برای زمینه‌های معمول شناخته شده است . اگر بسامد سیگنال از پیش مشخص باشد و داده های ثبتی حاوی تعداد کل دوره ها باشد ، سپس پاسخ را می توان توسط تبدیل سریع Fourier ( FFT )  محاسبه کرد . اگر مولد و دستگاه اکتساب متقارن و هماهنگ نباشند ، سپس یک مسئله خطی با حداقل مربعات  ( Ls )   به منظور به دست آوردن مقادیر دامنه نامشخص باید حل گردد ، در این مورد ، بار محاسباتی ثبت به مورد متقارن بالاتر است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید