Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " شيمی " با موضوع " ترمودینامیک محلول : اهمیت و تفسیر دارویی روابط کمّی فعالیت ساختاری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ترمودینامیک محلول : اهمیت و تفسیر دارویی روابط کمّی فعالیت ساختاری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Thermochimica Acta
سال انتشار
1985
کد محصول
1006195
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
559 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Following a survey of the standard states used to describe the thermodynamics of solution processes, the usefulness of solution thermodynamics, and of transfer processes in particular, to quantify structure activity processes is discussed. Analysis of ΔHS correlations based on van't Hoff estimates is criticised. A brief review of the thermodynamic basis of transfer Gibbs energies is included

چکیده

با انجام یک بررسی مختصر از حالت های استاندارد که برای توصیف ترمودینامیک فرایندهای محلولی به کار رفته است، نقش و فایده ترمودینامیک محلول، و به ویژه فرایندهای انتقال، برای تعیین کمّی فرایندهای فعالیت ساختاری، نمایان می شود. آنالیز روابط ∆H/∆S بر پایه ی تخمین های ونت هوف نقد و بررسی می شوند. مرور مختصری بر ترمودینامیک مبنی بر انرژی های انتقالی گیبس صورت گرفته است.

1-مقدمه

کاوش در نوشتجات و مقالات معلوم کرده است که  حالت های استاندارد مختلف بسیاری برای تعریف انرژی های حالت استاندارد گیبس و آنتروپی محلول به کار گرفته می شوند تا حلالیت حل شونده ها را در مایعات بیان کنند. همانگونه که در جدول 1 نشان داده شده است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله شيمی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده شيمی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Solution thermodynamics

ثبت سفارش جدید