Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " تاثیر گزارش حسابرسی بر ارتباط اطلاعات حسابداری گزارش شده توسط شرکتهای رومانیایی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیر گزارش حسابرسی بر ارتباط اطلاعات حسابداری گزارش شده توسط شرکتهای رومانیایی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Economics and Finance
سال انتشار
2015
کد محصول
1006417
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
532 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

عدم تقارن اطلاعات، سرمایه گذاران را وادار می کنند تا به دنبال خدمات حسابرسی باشند. حسابرسان از طریق گزارش های حسابرسی در مورد ارائه صورتهای مالی دیدگاههای منصفانه و درست در مهم ترین جنبه های موقعیت و عملکرد مالی بر طبق چارچوب حسابداری، یک نظر حرفه ای، هدفمند و مستقل را ارائه می کنند. هدف این مقاله تجزیه و تحلیل تاثیر گزارش حسابرسی که برای صورتهای مالی شرکتهای فهرست شده آماده شده بر تصمیم گیری سرمایه گذاران در بازار مالی و در مورد کسب یا فروش سهام می باشد. این تصمیمات تاثیر مهمی بر بازده سهام که از طریق تغییر نسبی قیمت های سهام از یک دوره به دوره دیگر تعریف می شود، دارد. به منظور دستیابی به این هدف، این مطالعه بر روی یک نمونه 59 تایی از شرکتهایی که در بورس اوراق بهاردار بخارست در طول دوره گزارش 2012 پذیرفته شده اند، صورت گرفته است. نتایج بدست آمده از تجزیه و تحلیل رگرسیون ANCOVA نه تنها به تاثیر وابستگی حسابرسان به بیگ 4 بلکه به تاثیر اطلاعات فراهم شده توسط گزارش حسابرسی در مورد نظر حسابرس و اطلاعات حاصل از صورتهای مالی بازده سهام نیز اشاره می کند.

1-مقدمه

در یک بازار مالی کارامد، سرمایه گذاران منطقی به دنبال کارگماری های مالی هستند که می توانند با توجه به دست یابی بازده بیشتر نشانه هایی با حداقل خطر را ارائه کنند. برخی از خطراتی که سرمایه گذاران با آن روبرو می شوند از یک طرف با توجه به تعرض بهره میان آنها و مدیران ناشی از وجود عدم تطابق اطلاعاتی است و از طرف دیگر این احتمال که اطلاعات ارائه شده توسط شرکتها مخصوصا از طریق صورتهای مالی ممکن است شامل تحریف های چشمگیر باشد. کاهش تفاوتهای اطلاعاتی کاربران صورتهای مالی مخصوصا سرمایه گذاران و تهیه کنندگان که از طریق خدمات حسابرسی صورت می گیرند توسط افراد حرفه ای، هدفمند و مستقل انجام می شود. خدمات حسابرسی با گزارشات حسابرسی که هدفش پشتیبانی از تصمیمات واقعی و احتمالی سرمایه گذاران است، تکمیل می شوند. به عنوان میانگین ارتباطات میان حسابرس و کاربرانش، گزارشات حسابرسی باید قابل فهم و هدفمند باشند و به عنوان یک منبع اطلاعاتی مرتبط توسط کاربران مورد قبول باشد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید