Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " روش جدید مدیریت هزینه مالی مبتنی بر فعالیت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روش جدید مدیریت هزینه مالی مبتنی بر فعالیت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Physics Procedia
سال انتشار
2012
کد محصول
1006418
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
167 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مدل مدیریت هزینه های مالی مبتنی بر فعالیتهای استاندارد مدلی جدید از مدیریت هزینه های مالی محسوب می شود که بر مبنای سیستم هزینه استاندارد و هزینه مبتنی بر فعالیت و ترکیب مزایای این دو قرار دارد. این روش مدل جدیدی از مدیریت هزینه مالی با اطلاعات دقیق تر و صحیح تر می باشد که هزینه تحقیق و توسعه را به عنوان نقطه آغاز حسابداری و هزینه های پس از فروش را به عنوان نقطه پایانی در نظر می گیرد و کل فرایند تولیدی و عملیاتی و کلیه زنجیره فعالیتها و زنجیره ارزشهایی که هدفشان ارائه مدیریت و تصمیم داخلی است را پوشش می دهد.

1-مقدمه

با ورود به سازمان تجارت جهانی، شرکتهای چینی هم با رقابت های داخلی و هم بین المللی روبرو هستند که این امر منجر به چالش های شدید در بازار می شود. به منظور کسب مزایا و موقعیت های مطلوب در بازار، شرکتها به مدیریت پیشرفته تر و افزایش توانایی های رقابتی نیاز دارند. در این مقاله سیستم کاربردی یکپارچه مدیریت هزینه بطور کامل مورد مطالعه قرار می گیرد. هم سیستم های هزینه یعنی سیستم هزینه استاندارد و هم سیستم هزینه مبتنی بر فعالیت از توسعه واقعی و نیاز عملی شرکتهای تولیدی نشات می گیرند. سیستم هزینه استاندارد عمدتا به عناصر اصلی در فرایند تولید مثل مواد مستقیم، نیروی انسانی مستقیم و مخارج کلی و تمرکز آن بر کنترل متغیرها اختصاص داده می شود. در حالیکه سیستم هزینه مبتنی بر فعالیت بر روی شناسایی فعالیت و هزینه تمرکز می کند، بطور شدید بر روی تجزیه و تحلیل فعالیت و زنجیره ارزش تاکید می ورزد. هر دو سیستم هزینه مزایا و معایبی دارند و در صورت ترکیب می توانند مکملی برای هم محسوب شوند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Activity-based costing
activity-based financial cost management
standard activity-based costi

ثبت سفارش جدید