Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
676,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " پیاده سازی گیت های منطق سه گانه با استفاده از CNTFET ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پیاده سازی گیت های منطق سه گانه با استفاده از CNTFET ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal for Scientific Research & Development
سال انتشار
2014
کد محصول
1006452
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
676,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
774 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

An alternative to Binary Logic is Ternary Logic Design Technique by which energy efficiency and Simplicity can be easily accomplished. The design based on Ternary Logic reduces the circuit overheads such as interconnects and chip area. Also, CNTFET based designs increases the Performance and reduces the Power Consumption of the circuit. In this work, Sequential Element using Ternary Logic Design and based on CNTFET are proposed which provides a glimpse over the present CMOS technology

چکیده

جایگزینی برای منطق دودویی، تکنیک طراحی منطق سه گانه است که از طریق بهینه سازی انرژی و ساده سازی می تواند به آسانی به تکامل برسد. طراحی مبتنی بر منطق سه گانه سربارهای مداری نظیر اتصالات و ناحیه تراشه را کاهش می دهد همچنین CNTFET مبتنی بر طراحی سه گانه می تواند کارایی را افزایش دهد و انرژی مصرفی را به حداقل برساند. در این کار، عنصر ترتیبی با استفاده از طراحی منطق سه گانه و مبتنی بر CNTFET ها پشنهاد شده است که نسبت به تکنولوژی CMOS فعلی برتری هایی را ارائه می کند.

1 – مقدمه

متدهای محاسباتی فعلی از منطق دودویی به عنوان منطق پایه استفاده می کنند که در آن دو مقدار درستی وجود دارد : منطق 0. منطق 1. منطق سه گانه به عنوان پیشرفتی برای این این دو مقدار منطقی تعریف شده است تا بتوان مدارات را در حضور تاخیرات انتشار آنالیز کرد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Ternary Logic
CNTFETs
MOSFETs and Sequential Elements

ثبت سفارش جدید