Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " طراحی و تحلیل ترانسفورماتور گردان سه فاز برای ژنراتورهای القایی با تغذیۀ دوسویه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی و تحلیل ترانسفورماتور گردان سه فاز برای ژنراتورهای القایی با تغذیۀ دوسویه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Industry Applications Society Annual Meeting
سال انتشار
2014
کد محصول
1006510
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This paper presents the design and analysis of a novel three-phase rotary transformer that can be used to replace the brushes and slip rings of the doubly fed induction generators (DFIG). Design aspects of the transformer cores are investigated to ensure easy manufacturing and a relatively constant reluctance while the secondary of the transformer is rotating. Guidelines for the air-gap, stator and rotor cores and the excitation currents are derived to ensure a balanced three-phase magnetic flux in the transformer core. Validation simulation has been provided with Matlab/Simulink simulation.

چکیده

در این مقاله طراحی و تحلیل ترانسفورماتور گردان سه فاز ارائه می شود که می تواند به جای جاروبک ها و حلقه های لغزان ژنراتورهای القایی با تغذیۀ دوسویه (DFIG) استفاده شود. جنبه های مختلف طراحی هسته های ترانسفورماتور مورد بررسی قرار گرفته اند تا از تولید آسان و رلوکتانس نسبتا ثابت در حین چرخش ثانویۀ ترانسفورماتور اطمینان حاصل شود. دستورالعمل هایی برای شکاف هوایی، هسته های استاتور و روتور و جریان های تحریک برای اطمینان از تعادل شار مغناطیسی سه فاز در هستۀ ترانسفورماتور به دست آمده است. شبیه سازی با متلب سیمولینک برای اعتبار بخشی ارائه شده است.

1-مقدمه

ژنراتور القایی با تغذیۀ دوسویه (DFIG) بیشتر در سیستم قدرت بادی با توجه به ویژگی های آنها در کنترل پذیر بودن گشتاور و سرعت [1-3] استفاده می شود. ساختار DFIG با تحریک ac مشابه ژنراتور القایی نوع سیم­پیچی می باشد. با تزریق ولتاژ مناسب به مدار روتور، DFIG می تواند به عنوان ژنراتور در محدودۀ وسیعی از سرعت چرخش، بالاتر یا پایین تر از سرعت سنکرون عمل کند. همانطور که در شکل 1 نشان داده شده است، استفاده از جاروبک ها و حلقه های لغزان رایج ترین روش برای اتصال منبع قدرت خارجی به مدار روتور از طریق مبدل های الکترونیک قدرت می باشد....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Rotary transformer
DFIG
Magnetic Flux

ثبت سفارش جدید