Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " امنیت و سلامت بیمار در جراحی پوست-بخش اول: ایمنی مرتبط با روش های جراحی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
امنیت و سلامت بیمار در جراحی پوست-بخش اول: ایمنی مرتبط با روش های جراحی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of the American Academy of Dermatology
سال انتشار
2015
کد محصول
1006594
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Surgical procedures involve unique elements related to patient safety. One must be aware of potential complications and safety issues within the practice of dermatologic surgery. Developing a high level of competence in skin surgery will address some safety issues, while implementing protocols and redundancies provides systems-based correction for other safety issues. We provide an in-depth review of patient safety in dermatologic surgery. In particular, we highlight the most common safety issues and methods for reducing error

چکیده

روش های جراحی شامل مسائل منحصر به فردی در زمینه امنیت و سلامت بیمار هستند. شخص باید از مشکلات بالقوه و موضوعات امنیتی و سلامتی در کار جراحی پوست آگاه باشد. ایجاد سطح بالایی از صلاحیت برای جراحی پوست با مسائل مختلف سلامتی ارتباط دارد، و اجرای پروتکل ها و کارهای بیشتر موجب اصلاح برخی از مسائل بر اساس سیتم های ارائه شده می شوند. ما مروری عمیق بر سلامت و امنیت بیمار در جراحی پوست ارائه می دهیم. به ویژه، شایع ترین مشکلات و روش هایی برای کم کردن خطاها را برجسته تر می کنیم.

1-مقدمه

با پدید آمدن مصوبه حفاظت از بیمار و مراقبت قابل پرداخت (Patient Protection and Affordable Care Act )، سیستم گزارش کیفیت پزشک، و اشتباهات سهوی فزاینده، پیگیری و تقویت امنیت بیمار به مهم ترین مسائل ارائه خدمات بهداشتی تبدیل شده اند. درواقع، جستجو در MEDLINE با استفاده از عبارت موضوعی "امنیت بیمار"، بیش از 4000 مقاله می دهد، که 99 درصد از آنها بعد از 2010 منتشر شده اند....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


dermatologic surgery
electrosurgery
Mohs micrographic surgery

ثبت سفارش جدید