Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " اینرسی شبکه و کنترل فرکانس در سیستم های قدرت با نفوذ بالای منابع تجدیدپذیر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اینرسی شبکه و کنترل فرکانس در سیستم های قدرت با نفوذ بالای منابع تجدیدپذیر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Young Researchers Symposium in Electrical Power Engineering
سال انتشار
2012
کد محصول
1006748
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
392 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

With increasing power generation out of renewable energy sources, there is a rising interest to investigate their impact on the power system and its control. In this paper, both the impact on frequency control and the capability to deliver frequency support by renewables is presented. A test grid is used to also investigate the variation of system inertia as a function of time. It is shown that by integrating renewables in the generation mix, the frequency support deteriorates, but through additional control, the frequency support can be improved. Finally the control of an inertialess grid is shortly described and some recommendations for future research are given

چکیده

 با افزایش تولید برق از منابع انرژی تجدید پذیر، اشتیاق به بررسی تاثیر آنها بر روی سیستم قدرت و کنترل آن افزایش یافته است. در این مقاله، تاثیر بر کنترل فرکانس و توانایی ارائه پشتیبانی فرکانس توسط انرژی های تجدیدپذیر ارائه شده است. یک شبکه تست برای بررسی تغییرات اینرسی سیستم به عنوان یک تابع از زمان، استفاده شده است. نشان داده شده است که با یکپارچه سازی انرژی های تجدیدپذیر در تولید مختلط، پشتیبانی فرکانس رو به وخامت    می رود، اما از طریق کنترل های اضافی، پشتیبانی فرکانس می تواند بهبود یابد. در نهایت، کنترل یک شبکه بدون اینرسی بطور خلاصه تشریح خواهد شد و پیشنهادهایی برای تحقیقات آینده داده می شود.

1-مقدمه

در آغاز سال 2011، پس از یک دهه رشد قابل توجه، ظرفیت نیروگاه بادی و خورشیدی نصب شده در 27 کشور اتحادیه اروپا به ترتیب به GW 86 و GW 29  رسیده است. برای رسیدن به اهداف اتحادیه اروپا در سال 2020 ، انتظار   می رود ظرفیت نصب شده منابع انرژی تجدید پذیر (RES) افزایش یابد. در حالی که در حال حاضر با زیر ساخت های کهنه و تقاضای روز افزون برای برق سر و کار داریم، افزایش نیروی برق از منابع انرژی تجدید پذیر طراحی شده که استرس بالاتری را به سیستم قدرت با بار بالا تحمیل خواهد نمود...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



power-frequency control
renewable energy integration
grid inertia

ثبت سفارش جدید