Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,578,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " عوامل تأثیرگذار در انتخاب شریک در همکاری های استراتژیک: نقش تعدیل کننده مفهوم همکاری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
عوامل تأثیرگذار در انتخاب شریک در همکاری های استراتژیک: نقش تعدیل کننده مفهوم همکاری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Strategic Management Journal
سال انتشار
2008
کد محصول
1006790
تعداد صفحات انگليسی
24
تعداد صفحات فارسی
39
قیمت بر حسب ریال
1,578,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
656 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

The growth of alliances has generated considerable interest in this topic among both academics and practitioners. While multiple factors may affect alliance success, partner selection emerges as one of the most influential. Previous studies on alliances present general models that assume the factors (e.g., trust, commitment, complementarity, financial payoff) that drive partner attractiveness and, in turn, the likelihood of selection, are consistent across varying alliance projects and situations. In contrast, the present study proposes a contingency approach grounded in management control theory that suggests the criteria managers use in choosing alliance partners will vary by alliance project type. Specifically, it introduces a framework that addresses when and why managers select partners with certain, specific characteristics. The results of the present study strongly support hypotheses that the critical criteria for assessing alliance partner attractiveness and selection vary depending on the differential levels of process manageability and outcome interpretability inherent in a strategic alliance. Implications for theory and practice are discussed

چکیده

رشد و توسعه همکاری ها علاقه قابل توجهی را  بین دانشگاهیان و هم شاغلین (دست اندرکاران) ایجاد کرده است. اگرچه فاکتورهای متعددی موفقیت در مشارکت را تحت تأثیر قرار می دهند اما انتخاب شریک یکی از فاکتورهای بسیار تأثیرگذار می باشد. مطالعات قبلی روی مدل های کلی شراکت فرض هایی مثل اعتماد، تعهد، کمال، و بازدهی مالی را در نظر می گرفتند و موجب جذابیت و به نوبه خود انتخاب شریک می شوند. در مقابل، مطالعه حاضر یک رویکرد احتمالی مبتنی بر تئوری کنترل مدیریت است که معیار هایی که مدیران در انتخاب شرکا با توجه به نوع طرح های مشارکت استفاده می کنند را پیشنهاد می کند.. به طور خاص یک چهارچوبی را معرفی می کند که نشان می دهد مدیران چه هنگام و چرا شرکایی را با معیارها و مشخصه هایی خاص انتخاب می کنند. نتایج حاصل از این مطالعه به شدت این فرضیه را که معیارهای مهم شناسایی و  انتخاب شریک روی سطوح مختلف مدیریتی و نتایج استراتژیک حاصل از آن تأثیرگذار است ، در نظر می گیرد.

1-مقدمه

موفقیت در شرح های همکاری تا حد وسیعی توسط انتخاب شرکای هوشمند تعیین می شود. انتخاب شریک متبحر با بررسی لیستی از شرکای بالقوه برای انتخاب یکی با بهترین مهارت ها و / یا منابع صورت می پذیرد. اما باید بدانیم که از انتخاب یک شریک به دنبال چه چیزهایی هستیم. بنابراین فهمیدن این نکته که چه هنگام و چرا شرکای خاصی مناسب اند یکی از دلایل موضوع این تحقیق برای فهم بهتر از همکاری های استراتژیک موفق است.

تحقیقات قبلی روی همکاری های استراتژیک در مورد مسائل انتخاب شریک متمرکز شده است. جریان تحقیقاتی قبلی روی نقش ویژگی های خاص که ممکن است در انتخاب شریک بحرانی باشند تمرکز کرده است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



strategic alliances
partner selection
trust
commitment
complementarity

ثبت سفارش جدید