Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " طراحی مفهومی یک چرخ دوار با لختی متغیر مبتنی بر مایع برای کاربردهای ریز شبکه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی مفهومی یک چرخ دوار با لختی متغیر مبتنی بر مایع برای کاربردهای ریز شبکه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Energy Conference (ENERGYCON), IEEE
سال انتشار
2014
کد محصول
1006797
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
815 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

For a rural microgrid requiring simplicity and robustness, a flywheel-generator combination directly coupled to the grid offers both energy storage and inherent stability. The tradeoff of using a directly-coupled flywheel with a constant moment of inertia is that the amount of energy extractable from within the narrow band of synchronous speeds is limited. Furthermore, a large amount of unusable energy remains within the flywheel below the grid's minimum frequency. By using a flywheel with a variable moment of inertia, although the nett energy may be less, the extractability can be increased by straightforward design. This paper presents the concept of a liquid-based flywheel where the moment of inertia is engineered to be a function of speed by appropriately sizing and shaping the liquid's spinning container

چکیده

 برای یک ریزشبکه روستایی که نیازمند سادگی و دوام است، یک ترکیب ژنراتور-چرخ طیار که مستقیما به شبکه تزویج شده است، ذخیره انرژی و پایداری ذاتی هر دو را عرضه می کند. مصالحه بکارگیری یک چرخ طیار مستقیما تزویج شده با یک مقدار ثابت لختی این است که مقدار انرژی قابل استخراج از باند باریک سرعت همزمان، محدود است. علاوه بر این، مقدار زیادی از انرژی غیر قابل استفاده در فرکانس کمتر از فرکانس حداقل شبکه درون چرخ طیار باقی می ماند. با بکارگیری یک چرخ طیار با مقدار متغیر لختی، اگرچه انرژی خالص ممکن است کمتر باشد، قابلیت استفاده می تواند توسط طراحی مستقیم افزایش یابد. این مقاله مفهوم چرخ طیار مبتنی بر مایع را ارائه می کند که در آن مقدار لختی به عنوان تابعی از سرعت با اندازه گذاری مناسب و شکل دهی محتوای چرخشی مایع طراحی می شود.

1-مقدمه

A. ریز شبکه های روستایی

این مقاله از (مقاله) تبعیت می کند که سادگی و پایداری برای دوام در شرایط سخت آفریقا مهم است. در محیطهای دشمن با حداقل امکان نگهداری و فقدان پشتیبانی فنی، استفاده از الکترونیک قدرت و فناوری های هوشمند می تواند در این شرایط نامناسب باشد. از چنین ریزشبکه ای انتظار می رود که کاربر با اساسی ترین شکل تغذیه الکتریکی را ایجاد کند؛ بارها نوعا کوچک و اصولا مقاومتی هستند. متعاقبا نیازی به اعمال محدودیتهای فرکانسی سخت که در شبکه های مدرن اعمال می شود، نیست.... 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید