Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " یک مدل برنامه ریزی آرمانی برای مدیریت دارایی ها و بدهی های بانکی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک مدل برنامه ریزی آرمانی برای مدیریت دارایی ها و بدهی های بانکی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
European Journal of Operational Research
سال انتشار
1991
کد محصول
1006819
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مدیریت  دارایی ها و بدهی ها یکی از موضوعات مهم برنامه ریزی استراتژیک است. در گذشته، این مسئله  از طریق برنامه ریزی متعارف ریاضیاتی یعنی برنامه ریزی خطی صورت می گرفت. با این حال، مدیریت معمولا شامل چندین هدف متعارض مانند بیشینه سازی نرخ های بازگشت، حداقل سازی ریسک، توسعه سپرده ها و وام هاوغیره است. پیچیدگی این مسئله می تواند با برنامه ریزی ریاضیاتی چند آرمانی به صورت رضایت بخشی رفع شود. این مقاله ساختار و بکارگیری  مدل برنامه ریزی آرمانی در بانک تجارت یونان و مسائل سیاست گذاری مالی، قانونی، و مسائل مهم بانکی را مورد بررسی قرار می دهد.

1-مقدمه

بانک های تجاری واسطه هایی هستند که خدمات مالی برای افراد و سازمان ها ارائه می دهند. نقش اصلی آنها کسب منابع مالی از منابع مختلف و تخصیص آنها برای استفاده است و مدیریت این فرایند یکی از عناصر مهم فرایند برنامه ریزی استراتژیک است. مدل های خطی که  به صورت سنتی برای بررسی این مسئله استفاده شده اند

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Goal programming
finance
assets and liabilities management

ثبت سفارش جدید