Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مروري بر خطوط انتقال بالاي 700 كيلوولت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مروري بر خطوط انتقال بالاي 700 كيلوولت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Power Engineering Society Inaugural Conference and Exposition in Africa, IEEE
سال انتشار
2005
کد محصول
1007160
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
596 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This paper describes the transmission lines that have been built throughout the world to operate above 700 kV. The paper provides information on the system planning, the electrical design, the mechanical and tower design, and the operation and maintenance experience of lines built in the U.S., Canada, South Africa, Brazil, Venezuela, Russia, Korea, India and Japan. Also briefly discussed is the research conducted around the world to develop systems to operate above 700 kV including the research conducted by EPRI at their high-voltage research facility in Lenox, Massachusetts

چکیده

این مقاله خطوط انتقالی را که در سراسر جهان ساخته شده و با ولتاژ بالای 700 کیلو ولت بهره برداری می شود را تشریح می کند. در این مقاله اطلاعات طراحی سیستم، طراحی الکتریکی، طراحی مکانیکی و برج، تجارب بهره برداری و نگهداری خطوط ساخته شده در ایالات متحده، کانادا، آفریقای جنوبی، برزیل، ونزوئلا، روسیه، کره جنوبی، هند و ژاپن ارائه شده است. همچنین بطور خلاصه در مورد تحقیقات انجام شده در سراسر جهان جهت توسعه سیستم هاي با ولتاژ بالای 700 کیلو ولت از جمله تحقیقات EPRI در مرکز تحقیقات ولتاژ بالای خود در Lenox ماساچوست، بحث شده است.

1-مقدمه

هنگامی که انتقال قدرت AC ولتاژ بالا در اوایل قرن بیستم امکان پذیر شد، یک روند ادامه دار به سمت استفاده از ولتاژ بالاتر برای انتقال مقدار زیادی از قدرت موثر در مسافت های طولانی بوجود آمد. خطوط انتقال با ولتاژ بالاتر برای توسعه شبکه های بزرگ قدرت به هم پیوسته، بعنوان یکی از مهم ترین دستاوردهای مهندسی قرن بیستم، ضروری بود...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



high-voltage ac power transmissio

ثبت سفارش جدید