Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,281,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " روش جدید تعیین محل خطا بر اساس امپدانس برای سیستم های توزیع نامتقارن " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روش جدید تعیین محل خطا بر اساس امپدانس برای سیستم های توزیع نامتقارن
نویسنده/ناشر/نام مجله :
INTERNATIONAL TRANSACTIONS ON ELECTRICAL ENERGY SYSTEMS
سال انتشار
2014
کد محصول
1007285
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This paper presents a novel formulation of impedance-based fault location method for overhead unbalanced distribution systems. The proposed method uses a general fault location equation that is applicable to all possible single and compound shunt fault types. This is in contrast with existing impedance-based methods which use an equation for each fault type and do not cover all types. The proposed method also overcomes the limitation of the conventional method, which requires the identification of fault type. Only the fundamental values of voltages and current measured at the substation terminal are required for the proposed method. The single-phase and three-phase laterals and the capacitive effect of distribution line are considered in this paper. The proposed method was evaluated and tested on a modified IEEE 34-bus distribution system using PSCAD/EMTDC software. Test results verify the accuracy and robustness of the proposed method

چکیده

در این مقاله فرمول بندی جدیدی برای تعیین محل خطا با روشی مبتنی بر امپدانس برای سیستم های توزیع نامتعادل با خطوط هوایی پیشنهاد شده است. روش ارائه شده با استفاده از یک معادله کلی تعیین محل خطا قادر به تشخیص همه انواع خطا های مجزا و ترکیبی موازی می باشد. این روش با روش های مبتنی بر امپدانس که از یک معادله برای تعیین هر نوع از خطا استفاده می کنند و تمام انواع خطا ها را پوشش نمی دهد، در تضاد است. روش ارائه شده همچنین بر محدودیت روش های مرسوم که نیاز به شناسایی نوع خطا دارند غلبه می کند. در روش پیشنهادی تنها اندازه گیری مولفه های اصلی ولتاژ و جریان در ترمینال اصلی مورد نیاز می باشد. تاثیرات خطوط جانبی تکفاز و سه فاز و اثر خازنی خط توزیع نیز در این مقاله در نظر گرفته شده است. روش ارائه شده با استفاده از نرم افزار PSCAD / EMTDCبر روی سیستم توزیع IEEE 34 باسه اصلاح شده مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج آزمون صحت عملکرد روش ارائه شده را نشان می دهد.

1-مقدمه

با تغییر مقررات در بازارهای آزاد اقتصادی و رقابت آزاد بین شبکه های برق، تداوم خدمات برق رسانی به یکی از مهمترین نگرانی ها در شبکه های الکتریکی تبدیل شده است. از سوی دیگر، سیستم های توزیع برق به طور مداوم دچار خطا می شوند، که این امر به عنوان عامل اصلی قطعی برق در نظر گرفته می شود و عامل اصلی بروز شاخص های ضعیف در سرویس رسانی ممتد برق به شمار می رود...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




fault location
power distribution faults
power system protection

ثبت سفارش جدید