Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " تقلب و حسابداري قضايي: دانشِ ارزيابي ريسك تقلب عملكرد كاري در بخش دولتي مالزي- مطالعه مفهومي " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تقلب و حسابداري قضايي: دانشِ ارزيابي ريسك تقلب عملكرد كاري در بخش دولتي مالزي- مطالعه مفهومي
نویسنده/ناشر/نام مجله :
4th Annual International Conference on Accounting and Finance
سال انتشار
2014
کد محصول
1007313
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
467 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

بررسي جرايم اقتصادي جهاني سال 2011 PwCها اين واقعيت را تأييد مي‌كند كه خسارت ناشي از جرايم اقتصادي در مالزي در حال افزايش و نيازمند مداخله فوري است. چشم‌انداز 2020 دولت مالزي، تبديل شدن به كشوري توسعه‌يافته با شعار: «اول مردم، اكنون عملكرد» [1]، نيازمند سطح بالاي فراگيري و پذيرش تكنولوژي به عنوان تسهيل‌كننده كسب و كار، مقررات جدي خواهد بود، و افزايش فعاليت‌هاي دولت فرصت‌هاي جديدي براي مرتكبين تقلب و حسابداران قضايي ايجاد مي‌كند. با پيش‌بيني اين چالش‌ها، اين مقاله در خصوص نياز به دانش حسابداري قضايي در خصوص ارزيابي ريسك تقلب عملكرد كاري در بخش دولتي مالزي، بحث مي‌كند. همچنين به سهامداران در خصوص مبارزه با تقلب در بخش دولتي براي درك مكانيسم تقل و چگونگي برخورد با متقلبان (كلاهبرداران)، آگاهي مي‌دهد. هدف اين مطالعه بررسي رابطه مابين دانش و ارزيابي ريسك تقلب عملكرد كاري در اداره كل حسابداري و اداره كل حسابرسي مالزي است كه پتانسيل راهنمايي بهترين شيوه‌هاي جهاني مبارزه با تقلب در بخش دولتي مالزي را دارد.

1-مقدمه

بر اساس بررسي جرايم اقتصادي جهاني سال 2011 كوپرهاي قيمت آب خانگي دولتي شده كه به لحاظ بين‌المللي محدود شده (PwC)، تأييد مي‌شود كه جرايم اقتصادي در مالزي در حال افزايش است. در اينجا تأكيد بر دزدي و اختلاس (تصرف) دارايي، به عنوان رايج‌ترين جرايم اقتصادي است كه به چراغ راهي تبديل شده كه با ارتشا و فساد و كلاهبرداري حسابداري، دنبال مي‌شود

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Forensic Accounting
Fraud
Fraud Risk Assessment

ثبت سفارش جدید