Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " سیستم پشتیبانی از تصمیم مبتنی بر فازی آنلاین برای ارزیابی عملکرد منابع انسانی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سیستم پشتیبانی از تصمیم مبتنی بر فازی آنلاین برای ارزیابی عملکرد منابع انسانی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Management Research News
سال انتشار
2009
کد محصول
1007374
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
7 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

The evaluation of employees’ performance is geared towards assessing individual’s contribution to the attainment of organizational goals. Performance appraisal (PA) is a key tool in an organization due to its potency to either make or mar such organization. Irregular standards for human resource PA, tribal sentiment, emotional status of assessors, and delay in appraisal processes among others are the key problems of the conventional methods of appraising employees’ performances in an organization. This research therefore proposes an online fuzzy based decision support system for human resource PA. The proposed system incorporates an efficient computational technique which handles the delays and bias associated with the orthodox performance appraisal system in organizations. The fuzzy inference system developed in this research uses Mamdani technique, Center of Gravity Defuzzification approach and takes as input the key attributes considered when appraising the performance of an employee. An experimental study of the proposed system was conducted using the dataset of academic staff. Standard statistical technique was used to measure the accuracy level of the System and the result shows that the proposed system has 0.78 probability (78%) of predicting accurately the appraisal status of an academic staff

چکیده

ارزیابی عملکرد کارکنان در جهت ارزیابی سهم افراد برای دستیابی به اهداف سازمان،  آماده بکار می شود . ارزیابی عملکرد (PA) یک ابزار کلیدی در یک سازمان با توجه به قدرت آن برای ایجاد چنین سازمان­­هایی می باشد. استانداردهای نامنظم برای PA منابع انسانی، تعصبات نژادی، وضعیت عاطفی، بازرسان و تاخیر در فرآیندهای ارزیابی در میان موارد دیگر، جزئی از مسائل کلیدی روش های مرسوم ارزیابی عملکرد کارکنان در یک سازمان می باشد. لذا این تحقیق، یک فازی آنلاین بر اساس سیستم پشتیبانی تصمیم برای ارزیابی منابع انسانی ارائه کرده است. سیستم پیشنهادی این مقاله  شامل یک روش محاسباتی کارآمد است که تاخیرات و تعصبات مرتبط با ارزیابی عملکرد ارتدوکس در سازمان را بررسی می کند. سیستم استنتاج فازی در این نحقیق با استفاده از روش ممدانی، رویکرد غیرفازی ساز مرکز ثقل، توسعه داده شده است و ویژگی های کلیدی که هنگام ارزیابی عملکرد یک کارمند در نظر گرفته می شود به عنوان ورودی دریافت می کند. یک مطالعه تجربی از سیستم پیشنهادی نیز با استفاده از مجموعه داده هایی از اعضای هیئت علمی انجام شد. روش های آماری استاندارد برای اندازه گیری سطح دقت سیستم استفاده شد و نتایج نشان داد که سیستم پیشنهادی با احتمال 0.78 (78%) وضعیت ارزیابی یک عضو هیئت علمی را به صورت دقیق پیش بینی می کند.

1-مقدمه

ارزیابی عملکرد (PA) یک فرآیند شناسایی، ارزیابی، و جبران کارهای (تلاش­ های) کارکنان در یک سازمان است [1]. این عمل با هدف پاداش موثر تلاش های کارکنان به منظور ایجاد انگیزه به آنها نسبت به پیگیری مستمر اهداف سازمانی انجام شده است [2]. ارزیابی به طور کلی برای داشتن تاثیر مثبت بر روی عملکرد کارکنان در نظر گرفته می شود، اما ممکن است بر روی انگیزه، ادراک نقش، و گردش مالی زمانی که به طور ضعیفی طراحی و اجرا شده اند، تاثیر منفی نیز داشته باشند [3]...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Performance Appraisal
Fuzzy Inference System
Human Resource Manager

ثبت سفارش جدید