Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " به کارگیری اصول بازاریابی در زمینه خدمات پزشکی – یک چالش اخلاقی؟ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
به کارگیری اصول بازاریابی در زمینه خدمات پزشکی – یک چالش اخلاقی؟
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Economics and Finance
سال انتشار
2013
کد محصول
1007454
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
6 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Article propose in a synthetic and punctual manner, a debate fundamentally aimed on two research directions: to what extent the perception of doctors towards the use of marketing principles in the daily activities is in contradiction with their professional ethics and how it can be modelled the doctor-patient relationship by consistently integrating the principles of marketing in medical work. Authors propose a number of conclusions and suggestions from both scientific literature review and a qualitative research conducted on doctors in Bucharest dental offices. The research suggests that, fundamentally, doctors perceive their work as performing a medical act that exceeds the boundaries of a purely commercial prestation. From this point of view, the use of marketing mix in medical work is a challenge for marketers, being necessary emphasizing the specific social marketing component in the development of medical marketing strategies

چکیده

این مقاله به روشی دقیق و ترکیبی به دنبال بحث اساسی درباره دو راستای تحقیقاتی است که عبارتند از: ادراکات پزشکان درباره استفاده از اصول بازاریابی در فعالیت های روزانه تا چه اندازه با اخلاق حرفه ای آنها در تضاد است و چگونه می توان با ادغام و یکپارچه سازی اصول بازاریابی در پزشکی به صورتی سازگار، رابطه بیمار-پزشک را مدلسازی کرد. نویسندگان با مرور ادبیات تحقیق و تحقیقات کیفی انجام شده بر روی مطب های دندان پزشکی بخارست، چندین نتیجه گیری و پیشنهاد ارائه می دهند. تحقیق نشان می دهد که پزشکان به کار خود به عنوان یک عمل پزشکی فراتر از مرزهای تجاری نگاه می کنند. از این نقطه نظر، استفاده از بازاریابی در کارهای پزشکی، چالشی برای بازاریابان است و این امر لزوم تاکید بر اجزای خاص بازاریابی اجتماعی در توسعه استراتژی های بازاریابی پزشکی را به وجود می آورد.

1-مقدمه

به کارگیری اصول بازاریابی در خدمات پزشکی، از نقطه نظر بهینه سازی روابط پرسنل پزشکی- بیمار، یک چالش دائمی ایجاد می کند. این فرایند بهینه سازی نه تنها شامل بیشینه سازی رضایت بیمار از نظر توسعه کارایی است بلکه دستیابی به اهداف خاص ابعاد اجتماعی فعالیت های پزشکی را نیز در بر می گیرد. از این دیدگاه، روشی که به واسطه آن پزشکان برای ارائه خدمات با کیفیت تر برانگیخته می شوند، راه حلی است برای کل فرایند.....



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




medical marketing; ethics; direct to consumer promotion

ثبت سفارش جدید