Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " مدل‌های کسب و کار، برای اینترنتی از اشیاء " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدل‌های کسب و کار، برای اینترنتی از اشیاء
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Information Management
سال انتشار
2015
کد محصول
1007653
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
428 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

The Internet of Things is the connection – via the internet – of objects from the physical world that are equipped with sensors, actuators and communication technology. This technology is looked at by a large variety of domains, such as manufacturing, healthcare and energy, to facilitate the development of new applications and the improvement of existing applications. To also enable the commercial exploitation of these applications, new types of business models must be developed. Frameworks exist to facilitate the development of business models. These frameworks define the building blocks that a business model address. This paper presents a business model framework specifically for Internet of Things applications. Through a literature survey, interviews and a survey among practitioners, it identifies the building blocks that are relevant in an Internet of Things business model, types of options that can be focused on within these building blocks and the relative importance of these building blocks and types. The framework can be used by developers as a starting point for creating business models for Internet of Things applications

چکیده

اینترنتی از اشیاء را می‌توان به عنوان فرآیند اتصال اشیاء (از طریق اینترنت) موجود در دنیای واقعی که مجهز به حسگرها، محرک‌ها و فناوری ارتباطی می‌باشند، در نظر گرفت. این فناوری در دامنه‌های زیادی همچون تولید، بهداشت و درمان و انرژی مورد بررسی قرار گرفته است تا بتوان فرآیند توسعه‌ی اپلیکیشن های جدید را تسهیل نموده و اپلیکیشن های موجود را بهبود داد. همچنین به منظور بهره‌برداری تجاری از این اپلیکیشن ها، انواع جدیدی از مدل‌های کسب و کار را باید توسعه داد. چارچوب‌هایی به منظور تسهیل در توسعه‌ی مدل‌های کسب و کار وجود دارد. این چارچوب‌ها، بلاک‌هایی ساختمانی را تعریف می‌کنند که یک مدل کسب و کار باید آن‌ها را در خود داشته و مدیریت نماید. در این مقاله، یک چارچوب مدل کسب و کار را برای کاربردهای اینترنتی از اشیاء ارائه می‌دهیم. در طی بازبینی‌ها، مصاحبه‌ها و مطالعاتی که با سایرین انجام داده‌ایم، مشخص شده است که این بلاک‌های ساختمانی را می‌توان مرتبط با یک مدل کسب و کار اینترنتی از اشیاء دانست و همچنین می‌توان آن را مرتبط با نوع قابلیت‌هایی که در داخل این بلاک‌های ساختمانی مورد تمرکز قرار می‌گیرند و همچنین اهمیت این بلاک‌های ساختمانی و نوع آن‌ها دانست. توسعه‌دهندگان می‌توانند از این چارچوب به عنوان یک نقطه‌ی شروع برای ساخت مدل‌های کسب و کار برای اپلیکیشن های اینترنتی از اشیاء استفاده نمایند.

1-مقدمه

اینترنتی از اشیاء (IoT) را می‌توان به عنوان فرآیند اتصال اشیاء فیزیکی‌ای که مجهز به حسگرها، محرک‌ها و ابزاری برای اتصال به اینترنت می‌باشند در نظر گرفت. هدف از انجام این کار، توسعه‌ی اپلیکیشن های جدید و بهبود اپلیکیشن های موجود می‌باشد. نمونه‌های معروفی از کاربردهای اینترنتی از اشیاء، شامل نظارت بر سلامتی افراد از طریق تجهیزات پوشیدنی، گلخانه‌هایی که دمای داخل خود را با مشخصه‌های دانه‌ها و گیاهانی که داخل آن رشد می‌کنند وفق می‌دهند، و همچنین زمان‌بندی تغذیه و دوشیدن شیر از گاوها اشاره کرد. در حال حاضر، اینترنتی از اشیاء به سرعت در حال رشد می‌باشد. در طی 5 سال اخیر، تعداد اشیا متصل شده به اینترنت به طور سه برابری رشد داشته‌اند (دیاگتیم 2013) و تخمین‌ها بر آن است که تا سال 2015 میلادی، تعداد 4.9 بیلیون دستگاه به اینترنت متصل شوند (گارتنر 2014) و در نتیجه، انتظار می‌رود تا سازمان‌ها، IoT را به عنوان یک منبع مهم در آمد در نظر بگیرند...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Internet of Things
Business model
New product development
Applications

ثبت سفارش جدید